Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.9. jsem na pobočce společnosti CZC v Brně na ulici Křenové zakoupil disk Seagate, viz faktura č. 1016225380. Při rozbalení jsem si všiml drobného poškození disku - malý kousek plastu v oblasti SATA konektoru byl odlomený. Jelikož se však jednalo o věc, která nemá na funkčnost disku vliv, nebral jsem to v potaz a chtěl jsem disk užívat, protože jsem disk nutně potřeboval (což byla zřejmě chyba).
Po asi 1-2hodinách práce s diskem se disk zasekl (dle mého názoru problém s čtecí hlavou) a nebylo jej možné dále užívat. Disk jsem poprvé reklamoval s touto poruchou dne 21.9., viz RMA RE16053352. Reklamace však nebyla uznána z důvodu poškození zboží.
Jelikož jsem však toto nezpůsobil já a neviděl jsem to jako důvod zamítnutí reklamace, dal jsem disk opět reklamovat, spolu s přiloženým Průvodním dopisem, kde jasně popisuji celou situaci a s přiloženým Čestným prohlášením. Druhá reklamace byla však opět zamítnuta (ve velmi krátké době, pouhých 5 prac. dní) a odůvodnění zamítnutí opět "zamítnuto z důvodu poškození" (RE16056890), toto odůvodnění bylo ještě kratší, než na původní reklamaci. Z tak krátké odpovědi mám nepřijemný pocit, že se Společnost ani nezabývala informacemi, které jsem poskytl v Průvodním dopise.
Chápu, že se prodejci často musí potýkat se zbožím záměrně poškozeným jinými zákazníky a domáhají se vrácení peněz. Snažil jsem se však dokumenty přiloženými ke druhé reklamaci dát najevu snahu o slušné řešení situace z mé strany.
zboží HDD Seagate Mobile, 2,5", SATA III, 128MB - 2TB, 7mm, v.č. WCC20NLB, faktura č. 1016225380
Výměna
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti stěžovatele.
Dobrý den pane Zach.
Na mechanické poškození se bohužel záruka nevztahuje a z tohoto důvodu byla reklamace zamítnuta.
Rád bych vám ale pomohl a pokusím se vyjednat výměnu disku přímo u evropské pobočky Seagatu. Pokud je to možné zašlete disk na moje jméno na pobočku CZC.CZ- Háje (Hviezdoslavova 666 Praha 14900). Disk poté zašleme na znovuposouzení přímo Seagatu.
S přáním hezkého dne
Michal Stýblo
Hezký den, děkuji za odpověď a velmi si cením Vašeho vstřícného přístupu. Je možné disk poslat přes pobočku CZC anebo Vám jej mám poslat klasicky poštou?
Děkuji,
S pozdravem
Ondřej Zach
Dobrý den pane Zach.
Nakonec se nám podařilo nechat disk vyměnit přímo u výrobce - viz reklamace RE16062993. Momentálně je disk připravený k vyzvednutí na naší pobočce Praha- Háje. Budete chtít disk zaslat zpět na vaši adresu v registraci (zaslání je zdarma) ?
Děkuji za odpověď.
Michal Stýblo
Hezký den, pane Stýblo, velmi děkuji za Váš přístup, který velmi pomohl k vyřešení celé situace. Vyřízené reklamace jsem si všiml v systému, potěšila mě. Poprosím tedy o zaslání zboží na adresu uvedenou v systému CZC.
S pozdravem
Ondřej Zach
Dobrý den pane Zach.
Reklamaci zašleme tedy na vaši adresu . Během pondělí bude disk expedován.
Omlouvám za opožděnou odpověď.
Michal Stýblo.
Hodnocení:
Komentář: Hezký den, disk došel před několika dny, konečně se mi podařilo jej otestoval, vše v pořádku. Děkuji ještě jednou panu Stýblovi z CZC za jeho pomoc při řešení problému a opravdu si velmi cením jeho přístupu.
Ondřej zach