Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#12787Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2016, před 8 lety

Ondřej Zach

Znění stížnosti

Dne 12.9. jsem na pobočce společnosti CZC v Brně na ulici Křenové zakoupil disk Seagate, viz faktura č. 1016225380. Při rozbalení jsem si všiml drobného poškození disku - malý kousek plastu v oblasti SATA konektoru byl odlomený. Jelikož se však jednalo o věc, která nemá na funkčnost disku vliv, nebral jsem to v potaz a chtěl jsem disk užívat, protože jsem disk nutně potřeboval (což byla zřejmě chyba).

Po asi 1-2hodinách práce s diskem se disk zasekl (dle mého názoru problém s čtecí hlavou) a nebylo jej možné dále užívat. Disk jsem poprvé reklamoval s touto poruchou dne 21.9., viz RMA RE16053352. Reklamace však nebyla uznána z důvodu poškození zboží.
Jelikož jsem však toto nezpůsobil já a neviděl jsem to jako důvod zamítnutí reklamace, dal jsem disk opět reklamovat, spolu s přiloženým Průvodním dopisem, kde jasně popisuji celou situaci a s přiloženým Čestným prohlášením. Druhá reklamace byla však opět zamítnuta (ve velmi krátké době, pouhých 5 prac. dní) a odůvodnění zamítnutí opět "zamítnuto z důvodu poškození" (RE16056890), toto odůvodnění bylo ještě kratší, než na původní reklamaci. Z tak krátké odpovědi mám nepřijemný pocit, že se Společnost ani nezabývala informacemi, které jsem poskytl v Průvodním dopise.


Chápu, že se prodejci často musí potýkat se zbožím záměrně poškozeným jinými zákazníky a domáhají se vrácení peněz. Snažil jsem se však dokumenty přiloženými ke druhé reklamaci dát najevu snahu o slušné řešení situace z mé strany.


Produkt

zboží HDD Seagate Mobile, 2,5", SATA III, 128MB - 2TB, 7mm, v.č. WCC20NLB, faktura č. 1016225380


Požadované řešení

Výměna


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2016 08:17, před 8 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti stěžovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.10.2016 12:35, před 8 lety

Dobrý den pane Zach.

Na mechanické poškození se bohužel záruka nevztahuje a z tohoto důvodu byla reklamace zamítnuta.
Rád bych vám ale pomohl a pokusím se vyjednat výměnu disku přímo u evropské pobočky Seagatu. Pokud je to možné zašlete disk na moje jméno na pobočku CZC.CZ- Háje (Hviezdoslavova 666 Praha 14900). Disk poté zašleme na znovuposouzení přímo Seagatu.

S přáním hezkého dne
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.10.2016 10:58, před 8 lety


Ondřej Zach

Hezký den, děkuji za odpověď a velmi si cením Vašeho vstřícného přístupu. Je možné disk poslat přes pobočku CZC anebo Vám jej mám poslat klasicky poštou?
Děkuji,
S pozdravem
Ondřej Zach

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.11.2016 14:58, před 8 lety

Dobrý den pane Zach.

Nakonec se nám podařilo nechat disk vyměnit přímo u výrobce - viz reklamace RE16062993. Momentálně je disk připravený k vyzvednutí na naší pobočce Praha- Háje. Budete chtít disk zaslat zpět na vaši adresu v registraci (zaslání je zdarma) ?

Děkuji za odpověď.

Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.11.2016 18:51, před 8 lety


Ondřej Zach

Hezký den, pane Stýblo, velmi děkuji za Váš přístup, který velmi pomohl k vyřešení celé situace. Vyřízené reklamace jsem si všiml v systému, potěšila mě. Poprosím tedy o zaslání zboží na adresu uvedenou v systému CZC.

S pozdravem
Ondřej Zach

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.11.2016 21:38, před 8 lety

Dobrý den pane Zach.

Reklamaci zašleme tedy na vaši adresu . Během pondělí bude disk expedován.

Omlouvám za opožděnou odpověď.

Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.12.2016 20:33, před 8 lety


Ondřej Zach

Hodnocení:

Komentář: Hezký den, disk došel před několika dny, konečně se mi podařilo jej otestoval, vše v pořádku. Děkuji ještě jednou panu Stýblovi z CZC za jeho pomoc při řešení problému a opravdu si velmi cením jeho přístupu.
Ondřej zach