Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Nestěžuji si na prodejnu Albert,ale na distribuci letáků. Těch je od mnoha firem vždy velké množství. Mají různé rozměry a některé= nejsou relevantní- jsou z jiných obchodů a jdou proto rovnou do odpadu.
Stížnost spočívá v tom, že distributoři VKLÁDAJÍ leták Albert do jiných letáků většího rozměru a bývají tak hodně často neúmyslně vyhozené. Nosiči letáků si tak budto ulehčují práci, nebo to jinak pokládají za vtipné.Dělají to ve velkém rozsahu.
Poučit distributora.
|
Tweet |
V tomto případě by bylo patrně nejvhodnějším řešením domluvit se přímo s šiřitelem reklamy na způsobu ukládání letáků příjemcům do schránek, pokud si spotřebitelé přejí letáky odebírat. Kontakty na zákaznický servis společnosti jsou následující: http://www.albert.cz/zakaznicky-servis/infolinka
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.