Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení,
již po třetí mám problém s doručením balíkové zásilky. Česká pošta mi zašle sms o dodání zásilky např. 17. 10. 2016. Ten den mi přijde další sms s upřesněním od 13.00 do 19.00 hodin. A v 16.56 mi přijde další sms, že nebylo možno zásilku doručit. Toto se mi děje už třetí měsíc, přitom jsme doma a na zásilku čekáme. Jednou mi řidič řekne, že není v praci už 3 dny, že zásilku nedoručí , tak to nikdo v Horních Počernicích neví, že zásilka není naložena, když mi dávají číslo na řidiče, abych se s ním domluvila.
Bohužel, objednavám zboží jednou měsíčně, takže se mi to stále opakuje Byla bych ráda, aby se to již příště neopakovalo a nedělali jste z lidí blbce Balík mám placeny až do domu. Nebudu ho nosit z pošty.
Ladislava Špitová,
Opakovaná lživá sms, že nebylo možno balík doručit, když jsme doma.
Velice bych si přála, aby se toto v budoucnu již neopakovalo.
|
Tweet |
V případě služby balík do ruky si zákazník zaplatí službu, u které dle deklarovaných vlastností této služby očekává, že Česká pošta doručí balík přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště.
Pokud se však poštovní doručovatel o doručení ani nepokusí, přestože byl po celou dobu na udané adrese, může podat na příslušné poště reklamaci vadného dodání.
Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma. Děje-li se však tento způsob doručování balíků do ruky opakovaně, doporučujeme podat současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly, neboť tento dozorový orgán má oprávnění k státnímu dohledu na poskytováním poštovních služeb a může při zjištěném pochybení ukládat i citelné pokuty.
Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může stěžovatel podat do jednoho měsíce námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman