Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#12793Stížnost na uložení sankce

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.10.2016, před 8 lety

Jan Pospěcha

Znění stížnosti

Dobrý den. Několik let jsem disponoval s tarifem za který jsem platil částku okolo 660,-Kč, kdy tento tarif obsahoval neomezené volání a sms v rámci sítě O2 a internet. Vzhledem k tomu že mí přátelé v současné době disponují neomezenými tarify kdy volají a smskují do všech sítí neomezeně a mají připojení k internetu vždy za částk kolem 500,-Kč a nižšší jsem se rozhodl vydat na pobočku a optat se na levnější pro mě výhodnější tarif. Pracovník pobočky mi pak neustále nabízel neomezený tarif za částku 750,-Kč. Tohoto tarifu jsem nechtěl využít a několikrát mu zopakoval, že mám zájem o neomezený tarif s možností internetu v cenové relaci 500,-Kč. Vzhledem k tomu, že pracovník prodejny mi neustále nabízel pouze tarif za 750,-KČ a možnost zakoupení telefonu či tabletu jsem z pobočky tedy s nepořízenou odešel. Ihned v zápětí mi bylo u konkureční firmy nabídnut neomezený tarif v částce 500,-Kč, kdy jsem tuto nabídku využil a zaslal výpověď ze smlouvy na společnost O2. Následně v řádu několika dní mi bylo foláno ze společnosti O2, kdy mi sami od sebe začali nabízet neomezený tarif v částne 500,-Kč, kdy součástí tohoto tarifu byly rovněž neomezený počet volání a sms v rámci roamigu, načež jsem tedy paní na lince sdělil, že po předchozí zkušenosti přímo na pobočce O2 již její nabídky nevyužiji a přejdu ke konkurenci. Paní mi k tomuto tedy sdělila, že dostanu smluvní pokutu za předčasné ukončení smlouvy O2.

K tomuto uvádím, že smlouva mi byla automaticky prodloužena bez mého vědomí, načež jsem se dotazoval přes facebookové stránky společnosti na obnovení smlouvy, kdy mi uvedené prodloužení smlouvy došlo, načež mi bylo zaměstnancem O2 odpovězeno, že smlouva byla prodloužená v rámci přílohy faktury. K tomuto bych chtěl pouze uvést, že jsem nikdy neměl důvod otevírat přílohy faktury a vyúčtován z faktury sledovat, kdy vyúčtování bylo již v náhledu emailu.


Produkt

Free O2 plus data M


Požadované řešení

storno uložené smluvní pokuty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2016 16:46, před 8 lety

Pokud byla sjednána smlouva na dobu určitou, je smlouvu možné ze strany spotřebitele jednostranně ukončit. V takovém případě si ale může společnost účtovat poplatek za předčasné ukončení smlouvy ve výši maximálně jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy.

Dle § 63 odst. 10 zákona o elektronických komunikacích je společnost povinna informovat spotřebitele způsobem, který si zvolil pro zasílání vyúčtování, a to nejdříve 3 měsíce a nejpozději 1 měsíc před uplynutím účinnosti smlouvy obsahující ujednání o automatickém prodloužení smlouvy, o možnosti a způsobu, jak ukončit smlouvu. Pokud by společnost tímto způsobem nepostupovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost automatického prodloužení smlouvy.

Pokud spotřebitel s poplatkem nesouhlasí, měl by jej reklamovat. Učinil-li tak, ale reklamace byla společností zamítnuta, má možnost obrátit se námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace. Podáním námitky se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci ČTÚ na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.10.2016 17:34, před 8 lety

Hezký den,
jelikož zde již bylo vše uvedeno společností dTest doplním pouze fakt, že přílohou faktury je samotná faktura – email má pouze souhrnný charakter, který usnadňuje platbu (například pomocí QR kódu), nicméně faktura samotná je právě přílohou. A zde upozorňujeme na podstatné věci jako změny, či prodloužení závazku.
Václav Brožek
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2016 08:51, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.11.2016 23:43, před 8 lety


Jan Pospěcha

Hodnocení: