Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Vas uzasny kuryr mi mel dne 18.10 2016 dorucit zaslku c. 40191430701 a to mezi 13.00- 15.00 hodin.
Nejen ze nedorucil a ani se neobtezoval zavolat. Dokonce ani nebyl schopny zvednout telefon a to opakovane.
Vse jsem musel v 16.10 resit pres zakaznickou linku, kde balik dohledali.
Nasledne mi volal vas kuryr cca 16.15 hodin, ze stoji pred barakem a chce dorucovat....
Rekl jsem mu ze termin doruceni byl mezi 13.00-15.00...ze tou dobou u nas jezdil, ale na muj balik jaksi zapomel... Rozvazel po Bystrci cca kolem 15.00 hodin. Nasledne jsem mu rekl at balik nacha v papirnictvi na Ecerove... 2 minuty jizdy. Bylo 16.15 hodin.
V 16.45 jsem prijel do papirnicvi pro balik a pani mi rekla ze tam nic nemam, ze tam sice kuryr byl,ale ze prijede jeste jednou.
Nechapu proc mi nemohl muj balik hned vylozit do toho papirnictvi,abych si jej mohl vyzvednout!!!!
Balik tam slozil az v 17.00 hodin.
Masakr!!!
Takze ja si ted uz nic prebirat nebudu, prodejci co mi balik poslal se omluvim s tim, ze o zbozi
mam zajem,bohuzel to co predvedl kuryr prepravni spolecnosti PPL me nuti k tomu,abych zasilku odmitl. Rovnez prodejci doporuč aby zmenil prepravni spolecnost,pokud nechce mit do budoucna stejne problemy.
A o vikendu se budu venovat psaním recenzí na Vasi spolecnost.
S pozdravem Jiri Stredtik.
Korola propustit a nahradit cvicenou opici.. vsadim se ze
prijde rapidni zlepseni v dorucovani.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jeví jako nejlepší možné řešení konzultovat problém s nevhodným chováním zaměstnanců, popřípadě neplnění jejich pracovních povinností přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.