Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po svojvolnom zdražení služby, bez zmeny zmluvy, mi najskôr začali chodiť upomienky, až napokonom mi službu úplne ukončili z dôvodu dlhu, ktorý si samy vygenerovali. Na každú upomienku som reagoval so snahou problém riešiť, ale UPC nemalo záujem. Príjem TV a internet som mal zaplatený do konca 10/2013 a poskytovanie bolo ukončené 22.10.2013. O vrátenie preplatku sa ešte len chystám prihlásiť doporučeným listom.
TV + Internet
Vrátenie preplatku, obnovenie služby za pôvodne zjednaných podmienok a ospravedlnenie.
|
Tweet |
Dle § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích je povinností poskytovatele služby informovat o změně podmínek poskytování služby. V případě, že spotřebitel nesouhlasí s takovou změnou, lze od takové smlouvy odstoupit bez sankce ze strany poskytovatele.
Pokud spotřebitel dle § 64 zákona o elektronických komunikacích uplatní reklamaci vyúčtování, nemá takový úkon odkladný účinek. To znamená, že i přes nesouhlas s vyúčtováním má povinnost jej uhradit a následně by v případě uznání reklamace jako oprávněné poskytovatel částku uhrazenou navíc vrátil.
V případě, že dojde ke vzniku přeplatku ze strany spotřebitele, může jeho vyplacení žádat jako bezdůvodné obohacení dle § 451 občanského zákoníku.
Společnost se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Hodnocení: