Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#1280Ukončenie poskytovania služby zo strany UPC

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 22 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2013, před 11 lety

Marián Filip

Znění stížnosti

Po svojvolnom zdražení služby, bez zmeny zmluvy, mi najskôr začali chodiť upomienky, až napokonom mi službu úplne ukončili z dôvodu dlhu, ktorý si samy vygenerovali. Na každú upomienku som reagoval so snahou problém riešiť, ale UPC nemalo záujem. Príjem TV a internet som mal zaplatený do konca 10/2013 a poskytovanie bolo ukončené 22.10.2013. O vrátenie preplatku sa ešte len chystám prihlásiť doporučeným listom.


Produkt

TV + Internet


Požadované řešení

Vrátenie preplatku, obnovenie služby za pôvodne zjednaných podmienok a ospravedlnenie.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2013 13:32, před 11 lety

Dle § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích je povinností poskytovatele služby informovat o změně podmínek poskytování služby. V případě, že spotřebitel nesouhlasí s takovou změnou, lze od takové smlouvy odstoupit bez sankce ze strany poskytovatele.
Pokud spotřebitel dle § 64 zákona o elektronických komunikacích uplatní reklamaci vyúčtování, nemá takový úkon odkladný účinek. To znamená, že i přes nesouhlas s vyúčtováním má povinnost jej uhradit a následně by v případě uznání reklamace jako oprávněné poskytovatel částku uhrazenou navíc vrátil.
V případě, že dojde ke vzniku přeplatku ze strany spotřebitele, může jeho vyplacení žádat jako bezdůvodné obohacení dle § 451 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2014 19:42, před 11 lety

Společnost se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.6.2014 19:43, před 11 lety


Marián Filip

Hodnocení: