Společnost


CZ&SK Distribution Limited

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#12800Odstoupení od kupní smlouvy - Scholl Velvet Smooth

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
18.10.2016, před 8 lety

Kristýna Nezbedová

Znění stížnosti

Dobrý den,

na stránkách http://schollvelvetsmooth-nejvyhodneji.cz jsem si objednala zboží, které mi bylo doručeno 16.8.2016, avšak mi nevyhovovalo. Dne 17.8.2016 jsem tedy vyplnila formulář k odstoupení od kupní smlouvy. Nepoužité, originálně zabalené zboží si vyzvedla zásilková služba GLS, dne 23.8.2016. Po více jak měsíci(26.9.2016) mi zákaznické centrum podpory společnosti CZ&SK Distribution Limited odpovědělo na můj asi pátý e-mail, že zboží obdrželi avšak musí dojít k jeho prohlédnutí, které by se mělo uskutečnit v nejbližších dnech. Poté bude můj požadavek vyřízen.

Jsou to už více jak tři týdny od posledního e-mailu a peníze stále nebyly navráceny.

Nerozumím faktu, že společnost nedodržuje stanovené obchodní podmínky a vůči zákazníkovi jedná zcela neprofesionálně.



Pokud jste mi jakýmkoli způsobem schopni pomoct přesvědčit společnost o navrácení peněz, na které mám právo, budu velmi ráda.

Předem mockrát děkuji za nahlédnutí k mému případu.

S pozdravem
Olga Penzová


Produkt

Scholl Velvet Smooth - elektrický pilník na nohy + 2x náhradní pilníky


Požadované řešení

Požaduji okamžité navrácení peněz za již vrácené zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2016 10:09, před 8 lety

Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení.

Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Nabízení nebo prodej výrobků porušujících některá práva duševního vlastnictví se považuje za klamavou obchodní praktiku. Dozor v této oblasti vykonává Česká obchodní inspekce a celní správa, které spotřebitelka může podat podnět.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2017 19:49, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.