Počet nahlášených stížností: | 23 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20.9.2016 jsem na základě televizní obchodní reklamy firmy TV Offers s.r.o. vystavil objednávku zboží a bezhotovostně převodem ji zaplatit. Lze předpokládat, že zaslané peníze měla firma na účtu cca 22.9.2016.
Když jsem ani koncem září neobdržel zásilku s objednaným zbožím a když jsem navíc zjistil, že v Historii objednávek mého účtu je stále poznámka "Čeká se na platbu", poslal jsem na kontaktní e-mailovou adresu urgenci s přílohou (screenshot převodu peněz).
Poznámka v Historii objednávek se za pár dnů změnila na "Platba byla přijata" (a mj. je v tomto stavu objednávky do dnešního dne).
Dne 5.10.2016 jsem dostal informaci od České pošty, že mně bude doručena zásilka od firmy TV Offers s dobírkou 1499 Kč.
Zavolal jsem na firemní Zákaznickou linku 296 21 21 01, kde mně špatně česky mluvící (jedná se o polskou firmu) pracovník nebyl schopen nic poradit, ani pomoci a dal mně telefonní číslo na Reklamační oddělení (776 257 008), kde jsem se s paní Křečkovou domluvil, že zásilku nebudu přebírat, pošta ji vrátí odesílateli a zásilka mně bude ihned poslána znovu, už správně bez doplatku.
Dne 10.10.2016 jsem na firmu TV Offers poslal další e-mail s urgencí dodání objednaného zboží a obratem mně odepsali:
Zákaznická podpora odpověděl/a:
Dobrý den, Vaše objednávka bude odeslána zítra, za komplikace se moc omlouváme.
S pozdravem
Zákaznické oddělení Tv offers
OCT 10, 2016 | 10:31AM CEST
Protože ani 13.10.2016 jsem zásilku neobdržel, poslal jsem dopoledne e-mail s další urgencí a žádostí o potvrzení odeslání zásilky (číslo zásilky u ČP). Na tento a další e-mail jsem už žádnou odpověď nedostal.
V pondělí 17.10.2016 jsem znovu volal na Reklamační oddělení, kde mně paní Křečková slíbila, že celou věc prošetří a závazně mně následující den e-maiolem vyrozumí o stavu odeslání. Žádnou zprávu jsem ale nedostal.
Takže ani po měsíci po zalacení jsem objednané zboží od firmy TV Offers neobdržel.
Chtěl bych i touto formou případné zákazníky na možné problémy s firmou TV Offers s.r.o. upozornit.
Objednávka XVDJBXQFD ze dne 20.9.2016: VVAVAFSET0080 Renumax - PŘÍPRAVEK NA ŠKRÁBANCE NA LAKOVANÉM POVRCHU 1 399 Kč, Doprava a manipulace 100 Kč, Celekm 1499 Kč
Okamžité zaslání zboží.
V opačném případě vrácení peněz.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zboží, může se jednat i o trestný čin podvodu, případně přestupek proti majetku. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající se dopustil trestného činu nebo přestupku, je vhodné podat trestní oznámení a informovat Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s oznámením naloženo.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.