Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#12807Převod přípojky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2016, před 8 lety

Jitka Radimecká

Znění stížnosti

Dne 22. 9. 2016 jsem žádala o převod přípojky z Ústí nad Orlicí do Brna. Jednalo se o pevnou linku s internetovým připojením. Bylo mi řečeno, že to nebude problém, protože pokrytí je na nové adrese bez problémů. Převedení mělo trvat nejdéle do 12 dní. Dnes je 19. 10. 2016, skoro každý den volám na linky O2, jak to vypadá s převodem. Bohužel jsem vždy odkázána na to, že probíhá technické šetření a až se dořeší, budu informována. Já internet ani pevnou linku od 22. 9. nepoužívám, dcera, která je na adrese v Brně toto potřebuje, protože v Brně studuje a pracuje na diplomové práci. Já budu platit za něco, co nevyužívám a využívat nechci, dcera běhá po okolních kavárnách s wifi a O2 si vesele provádí skoro měsíc technické šetření. Vadí mi liknavost zaměstnanců O2 a lhostejnost. Proběhlo několik urgencí. Nikdo mi není schopen říci konkrétní datum a ani zavolat, v jakém stádiu je má objednávka. Jitka Radimecká


Požadované řešení

Převedení přípojky v co nejkratším termínu. Neúčtování období, ve kterém čekání proběhlo - zatím tedy od 22. 9. - 19. 10. 2016.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2016 10:44, před 8 lety

Pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně podnikatele poskytujícího službu, je tento povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem, který je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Zákazník má právo v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u operátora reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.10.2016 13:16, před 8 lety

Hezký den,
velice se omlouvám za delší dobu realizace přeložení vašich služeb. Zajistila jsem pro vás nápravu a potřebovala bych se s vámi dohodnout na termínu provedení překládky, kdy bude zapotřebí, aby na novém místě byl někdo přítomný a mohl otevřít technikovi, který aktivuje zásuvku na novém místě.
Jakmile bude dokončena překládka služby, vyřešíme také reklamaci poplatků.
Můžete mne, prosím, kontaktovat zde: www.o2guru.cz/guru?
Jelikož je na nové adrese možné využívat také vyšší rychlost, ráda bych s vámi dořešila i tuto změnu, prostřednictvím formuláře výše to bude jednodušší.

Děkuji za pochopení, s pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.10.2016 18:06, před 8 lety


Jitka Radimecká

Dobrý den, je to neskutečné, po dnech telefonování a zjišťování stavu objednávky mám konečně konkrétní termín přesunu přípojky. Další věc - reklamace poplatků je přislíbena. Moc děkuji dTestu a paní Drastichové z O2. Jitka Radimecká

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.10.2016 19:34, před 8 lety

Hezký den,
jsem ráda, že jsem vám mohla pomoci, zbývající záležitosti, jako je reklamace poplatků a možnost zrychlení připojení už dořeším prostřednictvím emailu.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.10.2016 16:27, před 8 lety


Jitka Radimecká

Hodnocení:

Komentář: Moc děkuji za veškerou pomoc. Byla jsem už docela zoufalá, pořád jsem dostávala jednu odpověď - probíhá technické šetření... Včera dostaly věci spád a já jsem moc ráda, že se už převod chýlí k úspěšnému konci. Moc děkuji dTestu a paní Renátě Drastichové. Jitka Radimecká