Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 22. 9. 2016 jsem žádala o převod přípojky z Ústí nad Orlicí do Brna. Jednalo se o pevnou linku s internetovým připojením. Bylo mi řečeno, že to nebude problém, protože pokrytí je na nové adrese bez problémů. Převedení mělo trvat nejdéle do 12 dní. Dnes je 19. 10. 2016, skoro každý den volám na linky O2, jak to vypadá s převodem. Bohužel jsem vždy odkázána na to, že probíhá technické šetření a až se dořeší, budu informována. Já internet ani pevnou linku od 22. 9. nepoužívám, dcera, která je na adrese v Brně toto potřebuje, protože v Brně studuje a pracuje na diplomové práci. Já budu platit za něco, co nevyužívám a využívat nechci, dcera běhá po okolních kavárnách s wifi a O2 si vesele provádí skoro měsíc technické šetření. Vadí mi liknavost zaměstnanců O2 a lhostejnost. Proběhlo několik urgencí. Nikdo mi není schopen říci konkrétní datum a ani zavolat, v jakém stádiu je má objednávka. Jitka Radimecká
Převedení přípojky v co nejkratším termínu. Neúčtování období, ve kterém čekání proběhlo - zatím tedy od 22. 9. - 19. 10. 2016.
|
Tweet |
Pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně podnikatele poskytujícího službu, je tento povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem, který je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník má právo v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u operátora reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
velice se omlouvám za delší dobu realizace přeložení vašich služeb. Zajistila jsem pro vás nápravu a potřebovala bych se s vámi dohodnout na termínu provedení překládky, kdy bude zapotřebí, aby na novém místě byl někdo přítomný a mohl otevřít technikovi, který aktivuje zásuvku na novém místě.
Jakmile bude dokončena překládka služby, vyřešíme také reklamaci poplatků.
Můžete mne, prosím, kontaktovat zde: www.o2guru.cz/guru?
Jelikož je na nové adrese možné využívat také vyšší rychlost, ráda bych s vámi dořešila i tuto změnu, prostřednictvím formuláře výše to bude jednodušší.
Děkuji za pochopení, s pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Dobrý den, je to neskutečné, po dnech telefonování a zjišťování stavu objednávky mám konečně konkrétní termín přesunu přípojky. Další věc - reklamace poplatků je přislíbena. Moc děkuji dTestu a paní Drastichové z O2. Jitka Radimecká
Hezký den,
jsem ráda, že jsem vám mohla pomoci, zbývající záležitosti, jako je reklamace poplatků a možnost zrychlení připojení už dořeším prostřednictvím emailu.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Hodnocení:
Komentář: Moc děkuji za veškerou pomoc. Byla jsem už docela zoufalá, pořád jsem dostávala jednu odpověď - probíhá technické šetření... Včera dostaly věci spád a já jsem moc ráda, že se už převod chýlí k úspěšnému konci. Moc děkuji dTestu a paní Renátě Drastichové. Jitka Radimecká