Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#12808Nedoručení zásilky po oznámení sms

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2016, před 8 lety

Lilian Kuljánková

Znění stížnosti

Vážení, dne 17.10 my sms zprávou bylo oznámeno, že moje zásilka bude doporučena dne 18.10 od 13 hod do 19 hod.Protože šlo o léky, které jsem ten den již potřebovala, urgovala jsem již zásilku, a bylo mi vyhověno, aby jsem ji ten den dostala. tak jsem se z domova nehnula a čekala, odvolala vše na ten den. Ve 16.49 18.10, mi přišla sms, že doručovací pokus zásilky nebyl úspěšný. Pokoušel se o mně infarkt! Tato situace se už opakovala v minulosti.
Prosím o vyšetření , neplatíme málo za doručení zásilky a služby pošty.
Je to jednání naprosto neomluvitelné, myslím, že doručovatele tohoto jednání,nemají co dělat v české poště. Měl by to i váš zájem.
S pozdravem Lilian Kulhánková
Na Pankráci 53, 140000 balík číslo 18LK10, 603329-NA KRABICI ČÍSLO, TCM BOHEMIA S.R.O. HLUBOKÁ NAD VLTAVOU


Produkt

nezodpovědné jednání


Požadované řešení

Má li problém doručovatel, má na mobilní telefon zavolat a ověřit si zákazníka., zda li je doma a né napsat že nebyl zastižen a odejít.
Udělejte si v tom pořádek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2016 17:30, před 8 lety

V případě služby balík do ruky si zákazník zaplatí službu, u které dle deklarovaných vlastností této služby očekává, že Česká pošta doručí balík přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště.

Pokud však zákazník nalezne výzvu ve schránce, přestože byl po celou dobu na udané adrese, může podat na příslušné poště reklamaci vadného dodání.

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.