Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
14.10.2016 byla uhrazena ojednávka č. 100398689 v částce 594 Kč. Byla objednána sluneční clona do auta a pánské hodinky. Dne 18.10.2016 byla doručena pouze sluneční clona.
chybějící hodinky
Žádám o sdělení, v jakém termínu budou hodinky doručeny.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu (termín sjednaný při objednávce zboží), ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Vážená paní Grosová,
u Sluneční clony jste měla uvedeno, že je skladem a její dodání je do 2 dnů. U pánských hodinek však bylo uvedeno, že jsou skladem u dodavatele a doba dodání je 10-30 dní od data odeslání. Tuto informaci jste měla znovu v košíku a poté i ve shrnutí objednávky před jejím dokončením. Zásilka Vám byla ze zahraničí odeslána dne 19.10.2016 (5 d). Zboží je tedy na cestě k Vám, prosíme Vás o vyčkání.
Přeji Vám pěkný den,
Barbora Libotovská
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.