Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#12809Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2016, před 8 lety

Květa Grosová

Znění stížnosti

14.10.2016 byla uhrazena ojednávka č. 100398689 v částce 594 Kč. Byla objednána sluneční clona do auta a pánské hodinky. Dne 18.10.2016 byla doručena pouze sluneční clona.


Produkt

chybějící hodinky


Požadované řešení

Žádám o sdělení, v jakém termínu budou hodinky doručeny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2016 16:18, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu (termín sjednaný při objednávce zboží), ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.10.2016 12:50, před 8 lety

Vážená paní Grosová,

u Sluneční clony jste měla uvedeno, že je skladem a její dodání je do 2 dnů. U pánských hodinek však bylo uvedeno, že jsou skladem u dodavatele a doba dodání je 10-30 dní od data odeslání. Tuto informaci jste měla znovu v košíku a poté i ve shrnutí objednávky před jejím dokončením. Zásilka Vám byla ze zahraničí odeslána dne 19.10.2016 (5 d). Zboží je tedy na cestě k Vám, prosíme Vás o vyčkání.

Přeji Vám pěkný den,
Barbora Libotovská
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2016 08:53, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.12.2016 10:39, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.