Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Od února se snažím vypovědět kartu Club Card a ukončit tzv. výhody z této karty vyplývající,ale společnost nereaguje.stejně tak Homecredit,který tuto kartu účtuje.
Docílit výpovědi.
|
Tweet |
Výpověď smlouvy je jednostraný úkon učnný jejím doručením, akceptace druhé strany nehraje z pohledu účinnosti výpověd žádnou roli. Musí být učiněna minimálně ve formě, v jaké byla uzavřena smlouva.
Dle zákona o spotřebitelském úvěru, může být úvěr kdykoli předčasně splacen. Pro případ předčasného splacení spotřebitelského úvěru má věřitel právo na náhradu nutných a objektivně odůvodněných nákladů, které mu vznikly v přímé souvislosti s předčasným splacením. Spotřebitel je zároveń oprávněn kdykoliv spotřebitelský úvěr sjednaný na dobu neurčitou vypovědět, a to s okamžitou účinností, pokud nebyla sjednána výpovědní lhůta. Výpověď nesmí být věřitelem zpoplatněna. Sjednaná výpovědní lhůta však nesmí být delší než 1 měsíc.
Z podané stížnost nevyplývá, kdy byla smlouva uzavřena. Podle současných úvěrových podmínek společnosti Homecredit je výpovědní lhůta pro spotřebitele 1 měsíc. V případě vypovězení smlouvy musí spotřebitel i nadále, podle úvěrových podmínek a sazebníku, platit všechny své závazky až do jejich úplného zaplacení.
Společnost se nerozhodla pro řešení sporů se svými zákazníky využít službu VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude z tohoto důvodu řešení stížnosti ukončeno. Spotřebitel má možnost domáhat se svých práv podáním podnětu dozorovému orgánu nebo prostřednictvím občanskoprávního řízení.