Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#1281Club Card

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 29 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2013, před 11 lety

Richard Ráček

Znění stížnosti

Od února se snažím vypovědět kartu Club Card a ukončit tzv. výhody z této karty vyplývající,ale společnost nereaguje.stejně tak Homecredit,který tuto kartu účtuje.


Požadované řešení

Docílit výpovědi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2013 15:14, před 11 lety

Výpověď smlouvy je jednostraný úkon učnný jejím doručením, akceptace druhé strany nehraje z pohledu účinnosti výpověd žádnou roli. Musí být učiněna minimálně ve formě, v jaké byla uzavřena smlouva.

Dle zákona o spotřebitelském úvěru, může být úvěr kdykoli předčasně splacen. Pro případ předčasného splacení spotřebitelského úvěru má věřitel právo na náhradu nutných a objektivně odůvodněných nákladů, které mu vznikly v přímé souvislosti s předčasným splacením. Spotřebitel je zároveń oprávněn kdykoliv spotřebitelský úvěr sjednaný na dobu neurčitou vypovědět, a to s okamžitou účinností, pokud nebyla sjednána výpovědní lhůta. Výpověď nesmí být věřitelem zpoplatněna. Sjednaná výpovědní lhůta však nesmí být delší než 1 měsíc.

Z podané stížnost nevyplývá, kdy byla smlouva uzavřena. Podle současných úvěrových podmínek společnosti Homecredit je výpovědní lhůta pro spotřebitele 1 měsíc. V případě vypovězení smlouvy musí spotřebitel i nadále, podle úvěrových podmínek a sazebníku, platit všechny své závazky až do jejich úplného zaplacení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2014 13:45, před 11 lety

Společnost se nerozhodla pro řešení sporů se svými zákazníky využít službu VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude z tohoto důvodu řešení stížnosti ukončeno. Spotřebitel má možnost domáhat se svých práv podáním podnětu dozorovému orgánu nebo prostřednictvím občanskoprávního řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.