Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 149 stížnostech.

#12811Insolvence

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2016, před 8 lety

martin čížek

Znění stížnosti

dne 8.10.2016 řešeno vymáhání částky 2580,-kč.Dlužná částka vznikla v roce 2007.Dne 27.3.2008 zahájena insolvence pod značkou INS1229/2008 a dne 13.2.2013 ukončena insolvence a to uhrazením 100% dluhu.Společnost Vodafone se do insolvence nepřihlásila a tudíž nemá již nároku na vymáhání dlužné pohledávky která vznikla před vyhlášením insolvence.Společnost Vodafone nemá tudíž ani právo zadávat pana Martina Čížka do registru dlužníků SOLUS,BRCI NRCI.Žádám vás tímto o odstranění této pohledávky a odstraněné z evidence dlužníků.
Martin Čížek


Požadované řešení

Společnost Vodafone se do insolvence nepřihlásila a tudíž nemá již nároku na vymáhání dlužné pohledávky která vznikla před vyhlášením insolvence.Společnost Vodafone nemá tudíž ani právo zadávat pana Martina Čížka do registru dlužníků SOLUS,BRCI NRCI.Žádám vás tímto o odstranění této pohledávky a odstraněné z evidence dlužníků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2016 14:12, před 8 lety

Pokud dlužník splní řádně a včas všechny povinnosti podle schváleného způsobu oddlužení, vydá insolvenční soud dle § 414 insolvenčního zákona po slyšení dlužníka usnesení, jímž dlužníka osvobodí od placení pohledávek, zahrnutých do oddlužení, v rozsahu, v němž dosud nebyly uspokojeny. Učiní tak jen na návrh dlužníka. Osvobození se vztahuje také na věřitele, kteří své pohledávky do insolvenčního řízení nepřihlásili, ač tak měli učinit. Pokud tedy pohledávka vůči spotřebiteli nebyla do insolvenčního řízení přihlášena, je spotřebitel od placení této pohledávky osvobozen. Tato pohledávka nezaniká, společnost ji však nemůže úspěšně vymáhat (jedná se o tzv. naturální obligaci).

Pokud spotřebitel zašle společnosti písemný nesouhlas s poskytnutím osobních údajů třetím osobám, má společnost dle § 5 odst. 8 zákona o ochraně osobních údajů povinnost informovat každého, komu předala jméno, příjmení a adresu spotřebitele, o tom, že spotřebitel vyslovil nesouhlas se zpracováním. Společnost dále nesmí poskytovat tyto osobní údaje třetím osobám. Spotřebitel se může dále obrátit na provozovatele registru o bonitě a důvěryhodnosti spotřebitele, aby byly osobní údaje spotřebitele z tohoto registru odstraněny, neboť dle § 20z odst. 11 zákona o ochraně spotřebitele mohou být tyto údaje zpracovávány maximálně po dobu 3 let od okamžiku, kdy nastalo osvobození od placení pohledávky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.10.2016 14:30, před 8 lety

Dobré odpoledne, pane Čížku,

v tomto případě vám doporučuji, abyste nás kontaktoval s uvedením všech potřebných identifikačních údajů. Napište nám prosím na adresu:

Vodafone Czech Republic a.s.
Reklamační oddělení
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5

V dopise nezapomeňte zejména na uvedení zpáteční adresy, vašeho data narození (resp. RČ nebo IČO) a na podpis. Všechny skutečnosti prověříme a pošleme vám naše vyjádření.

Přeji vám hezký den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2016 09:08, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.11.2016 17:01, před 8 lety


martin čížek

děkuji za radu , to tedy znamená že od ukončení insolvence 13.2.2013 již uplynula doba 3 let a tedy jsem automaticky vymazán ze všech registrů ?? Mohu tedy oslovit jakoukoliv banku či společnost o finanční podporu (hypotéku)?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2016 08:49, před 8 lety

Jak již bylo uvedeno výše, osobní údaje spotřebitele uvedené v registru o bonitě a důvěryhodnosti spotřebitele mohou být uchovávány maximálně po dobu 3 let od okamžiku, kdy nastalo osvobození od placení pohledávky. Pokud je v registru uveden spotřebitel neoprávněně, je vhodné provozovatele registru požádat o nápravu. Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů, který provádí dozor nad dodržováním povinností při zpracování osobních údajů.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.11.2016 09:58, před 8 lety

Dobrý den, pane Čížku,

protože neznám vámi popisovanou situaci, nemůžu nic potvrdit ani vyvrátit. Můžu se pouze odkázat na mou předchozí odpověď - rád vám odpovíme, když nás kontaktujete přímo.

Přeji hezký den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2016 16:00, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2017 10:43, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.