Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 18.10.2016 cca ve 14:30 hod. jsem navštívila LIDL ve ZNOJMĚ kvůli nákupu italského zboží, které bylo v letáku inzerováno v týdnu od 17.10. 2016. Polovina zamýšleného zboží vůbec nebyla v regálech, konkrétně sýr Grana Padano (mimochodem na prodejně byl zvenku umístěn obrovský plakát s reklamou na tento výrobek - asi výsměch?), dále nebylo k dispozici víno Chianti a italské špagety. Saláme Abruzzese nebyl napsán na cenovce, nicméně jsem pak našla poslední kus mezi ostatními italskými salámy. Na můj dotaz, proč není Grana Padano k dispozici mi prodavačka odpověděla, že mám přijít druhý den, že směna následujícího dne bude zboží vybalovat. Dále jsem se jí ptala na systém, kdy tedy obecně je nejlepší přijít (který den nebo hodinu), abych měla největší šanci zboží dostat. Její odpověď byla nesrozumitelná a opět mě odkázala na druhý den. Jelikož nakupuji ráda v Lidlu právě zahraniční speciality a mám to do obchodu skoro přes celé město, nepřijde mi přístup Lidlu seriózní a profesionální, jelikož pokud se nejedná o vyprodané zásoby, mají být inzerované výrobky k dispozici. Tato situace se mi stala víckrát, ale teď nebylo k dispozici nejvíce požadovaného zboží. Pozn.: např. u jiných řetězců Kaufland či Albert tato situace nastává velice výjimečně. Je to škoda, protože jinak jsem se systémem nabídky zahraničních výrobků Lidlu spokojena.
potraviny italského týdne
zajistit, aby veškeré inzerované zboží v letáku bylo v regálech prodejny k dispozici až do vyprodání zásob
|
Tweet |
V daném případě se zřejmě jednalo o pracovní selhání zaměstnanců společnosti, doporučujeme spotřebiteli kontaktovat podnikatele přes zákaznickou linku, popřípadě nadřízené zaměstnanců, aby byla přijata ze strany podnikatele příslušná opatření k nápravě. Zákaznický servis společnosti lze využít na telefonním čísle 800 115 435. Uvedená zákaznická linka společnosti je bezplatně k dispozici od pondělí do soboty od 8 do 20h.
Dobrý den, paní Vránová,
je nám líto, že jste vyhlédnuté výrobky z Italského týdne v naší znojemské prodejně již nesehnala. Děkujeme však za Vaše upozornění. Celou záležitost předáme odpovědným kolegům, kteří se jí budou zabývat.
Věříme, že příště už z našich prodejen budete odcházet s kompletním nákupem a coby spokojená zákaznice.
Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám příjemný den.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: