Společnost


ONIO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1282Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 12 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2013, před 11 lety

Stanislav Kadlčík

Znění stížnosti

Dne 23. 9. 2013 jsem si objednal na internetu letní pneumatiku Pirelli P7 rozměr 205/55R 16 91V za 1703 Kč a poštovné 50 Kč. Dne 26. 9. 2013 mi byla doručena Českou poštou. Při montáži servisní technik zjistil, že je na boku pneumatika poškozená, proražená a že je pneumatika z roku 29týden rok 2010, tz. že už je neprodejná. Ihned jsem volal na reklamační oddělení, kde mi bylo sděleno paní Sýkorovou, že si tuto pneumatiku vyzvedne kurýr. Neozvali se 3 týdny, tak jsem zavolal na firmu a oznámili mi, že jejich technik reklamaci neuznal. Po zamítnutí reklamace mi pneumatiku poslali zpět domů. Dne 6. 11. 2013 jsem reagoval na jejich e-mail a ihned jsem odepsal, že jsem nespokojen s výsledkem reklamace a jejich jednáním.


Produkt

letní pneumatika Pirelli P7 205/55R 16 91 V, 29/2010


Požadované řešení

Vrácení celé částky 1703,- Kč i poštovné 50,- Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2013 10:31, před 11 lety

V tomto případě je možné uplatňovat rozpor s kupní smlouvou podle § 616 občanského zákoníku. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak podle § 616 odst. 4 občanského zákoníku. V takovém případě je prodávající povinen prokázat, že se daná vada na věci nevyskytovala již při převzetí. Pokud tuto skutečnost nebude schopen prodávající prokázat, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbatečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil podle § 616 odst. 3 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2014 12:15, před 10 lety

Společnost ONIO s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.