Společnost


Aponia Software, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12820Nesplněný závazek na aktuzalizaci map

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 24 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2016, před 8 lety

Jiří Fassbinder

Znění stížnosti

Aponia Software, s. r. o.
Při stažení aplikace Aponia GPS Navigation od společnosti Aponia Software, s. r. o. bylo nutno zakoupit rovněž placené mapy dle výběru zákazníka. Vybral jsem mapy CEDA CZ/SK s časově neomezenou licencí, a Aponia Software, s. r. o. garantovala, v rámci zaplacené kupní ceny jejich pravidelnou aktualizaci, minimálně jedenkrát za rok. Poslední aktualizace však proběhla ve třetím kvartále roku 2015, a od té doby Aponia Software, s. r. o. buďto odmítá komunikovat, nebo se vymlouvá na nějaké spory s dodavatelem mapových podkladů. V posledních týdnech mapy CEDA dokonce zmizely z nabídky na stránkách Aponia Software, s. r. o.


Produkt

aplikace Aponia GPS Navigation pro OS Android


Požadované řešení

Buď vrátit zaplacené peníze, nebo okamžitě aktualizovat mapové podklady CEDA ve smyslu původního závazku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2016 14:57, před 8 lety

Pokud software nemá inzerované a sjednané vlastnosti, je vadný. V takovým případě může spotřebitel uplatnit práva z vadného plnění. Uplatnit práva z vadného plnění (reklamovat) je možné v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí softwaru. Bude-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo žádat nápravu nebo přiměřenou slevu, nebude-li možné vadu napravit, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.

Pokud podnikatel nepřijme reklamaci, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a tím se dopouští správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2017 05:26, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.