Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#12825"Nový produkt"

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.10.2016, před 8 lety

Tomáš Kloda

Znění stížnosti

Dobrý den, zajímá mne zda výrobek zabalený v krabici musí mít vždy pečeť (víko musí být přelepené), aby mohl být považovaný za nový? Dnes jsem u společnosti Alza.cz zakoupil kameru do auta a samotná krabice nebyla nijak zajištěna proti vniknutí. Po rozbalení jsem zjistil že je celý displej poškrábaný a mezi displejem a krycím plastem přesahuje jakási montážní páska, která část displeje zakrývá a nelze jí vytáhnout. Myslím si, že zboží již bylo použito a nebo ho minimálně někdo poškodil.
Děkuji


Požadované řešení

Jelikož mohu zboží ještě vrátit, tak myslím že to je nejlepší volba.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2016 15:19, před 8 lety

Prodávající nemá ze zákona povinnost obstarat na obal, ve kterém je dodáváno zboží, pečeť, zaručující, že zboží je opravdu nové. Pokud věc, která byla inzerována jako nová, vykazuje známky užívání, je vadná, neboť nemá vlastnosti, které byly sjednány, a které se od nové věci dají očekávat (tedy že se nejedná o věc použitou). Má-li věc vady, je vhodné věc reklamovat. Spotřebitel by v tomto případě mohl žádat dodání nové věci. Pokud by to nebylo možné, mohl by od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitel má také možnost žádat přiměřenou slevu.

Jelikož kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží. Vzor pro odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.

Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má prodávající povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží bylo prodávajícímu odesláno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.10.2016 14:59, před 8 lety

Vážený pane Klodo,

velmi se omlouvám za vzniklou situaci. Je možné, že došlo k lidskému selhání na našem skladě nebo přímo u dodavatele. V každém případě jsme pro Vás vše vyřešili již 20.10.2016 na místě vrácením platby. Věřím proto, že je nyní již vše v pořádku.

Pokud je situace opravdu pro Vás vyřešena, prosím o uzavření také tohoto podnětu. V případě, že pro Vás mohu ještě něco udělat, neváhejte se na mě obrátit.

Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2016 09:40, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2016 16:01, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.