Počet nahlášených stížností: | 74 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
v červenci zakoupené dámské hodinky/vodotěsné/prvním koupání na koupališti, se do ciferníku dostalo trochu vody. V říjnu reklamaci přijali, s tím, že jsme mohla povytáhnout řídící kroužek. Dobře moje chyba.
přišlo mi že je reklamace neuznána, když jsem se šla zeptat jak mám postupovat/ kolik mě to bude stát- vysušení, znovu zavření/ tak mi bylo řečeno, že jsem VYMĚNILA BATERII V HODINKÁCH, BATERIE, KTERÁ TAM BYLA, PRÝ VŮBEC NEPRODÁVAJÍ!!! Tak to jsem byla v šoku, vůbec jsem tento problém nečekala, proč bych měnila v nových hodinkách baterii. Při prodeji mi nebyla baterie ukázaná, vůbec nevím kde se tam v nových hodinkách od výrobce tato baterie vzala??? jak se tam dostala baterie, která není v jejich prodeji???? Nevím jak mám pokračovat, reklamace je neuznaná, hodinky nejdou a já jsem bez peněz a hodinek....
Ipserová Iva
Dámské hodinky /vše mám doma/dnes mi zamítli opět - můžu dodat
Vyřešení této situace - poradit jak postupovat. Jestli jsem povinna JÁ DOKAZOVAT, jaká byla při prodeji baterie
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla (tedy i to, zda baterie byla skutečně vyměněna).
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.