Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12827Vymáhání peněz společností Dateyard AG

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 23 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.10.2016, před 8 lety

Martin Charvát

Znění stížnosti

Dobrý den,
jednou jsem ze zvědavosti navštívil stránku jenjednanoc.cz zastupující společností Dateyard AG. Zaplatil jsem si členství, samozřejmě jsem si nepřečetl smluvní podmínky a když mi druhý měsíc znovu tato stránka strhla peníze tak jsem smazal účet přímo v nastavení uživatele na stránkách. Když mi ale další měsíc znovu tato stránka strhla peníze, tak jsem zablokoval svou kreditku a napsal na support,že nejsem už ani členem, ale peníze se mi strhávají nadále. Tak po cca 14 dnech mi odepsala slečna, že členem jsem do té doby než jim odešlu fax s údajema, na základě, kterých mi zruší členství. Natož jsem se snažil odeslat Fax což mi nešlo, tak jsem napsal znovu email, že mi nelze odeslat fax ale v té době uplynul už další měsíc a chtějí po mě další peníze.

A dnes mi přišel email:

Dear Sir XXXXX,

This is to inform you that we represent the company dateyard AG, Rothusstrasse 23, CH-6331 Hünenberg.

You made use of chargeable services from the online community www.jenjednanoc.cz. Your chosen user
name XXXXXr and your email address XXXXX@email.cz were recorded by our clients. Our client has
recorded all input data and the IP address of the PC used for the booking in a legally admissible
form.

As you are aware, the offer referred to above is subject to charges. Our client has already
reminded you about paying the agreed membership fees. Unfortunately, you did not react to this
reminder. You therefore still owe the due payment in the amount of EUR 18,46 plus reminder
fees and bank charges. You owe a total sum in the amount of EUR 50,86, including the charges
that arose through our involvement.

We request you to pay the above-mentioned sum in the amount of EUR 50,86 without delay, but
not later than 03.11.2016.

Please use the account information shown below to pay the debt and quote the reference 91116391370
in all payments.

If we do not receive the above-mentioned amount within the time limit, we will have to
recommend our clients to transfer the debt-collection process to a law firm that specialises in
enforcing outstanding debts.

We refer here expressly to the further costs and fees that are inevitably coupled with this.

If you pay the amount owed in full and on time, we will close the matter immediately and file the
documents.

Best regards.


Je možné na základě IP adresy a emailu vymáhat vůbec peníze ?
Děkuji předem


Požadované řešení

Nevidím důvod, proč bych měl platit za neexistující účet a tato stránka by měla trošku poupravit své fungování. Je to jen podvod na peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2016 15:30, před 8 lety

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy (popřípadě odstoupení od smlouvy) ve stanovené lhůtě zaslal prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (faxem či formou uváděné emailové adresy), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Není možné, aby společnost fakticky neumožňovala, popřípadě úmyslně bránila využití některé z uvedených forem ve svých všeobecných obchodních podmínkách pro písemnou výpověď smluvního vztahu, popřípadě odstoupení od smlouvy, pokud se k tomu sama svým výslovným prohlášením zavázala.

Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, odstoupení od smlouvy (nefunkční email, fax, nepřebírá poštu), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen (nemohla by tedy ani vymáhat peněžité plnění).

Provozovatel seznamovacího portálu nemůže záměrně nedostatečně, mylně, klamavě informovat o podmínkách poskytování služeb. V takovém případě mu může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2017 05:30, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.