Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Seznamka inzeruje registraci ZDARMA...
Že by někde byla informace o tom, že následuje automatické prodloužení členství, čtvrtletní, za cenu 2.247,- kč - jsme si skutečně nevšimla.
Až když si tuto platbu seznamka z naší karty stáhla.
Jsem na mateřské dovolené a nemohu si takou částku dovolit, souhlas s inkasem jsem nedala !!!!
Na seznamce nejsem už přes půl roku a ani jsem se tam nepřihlašovala po dobu půl roku !!!
Stržení z účtu 2.247,- kč
Vrácení peněz...
|
Tweet |
Před uzavřením smlouvy je podnikatel povinen informovat spotřebitelku mimo jiné o ceně služby, případně o způsobu jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků. Tento údaj je povinen podnikatel spotřebitelce sdělit vždy. Pokud byl při nabízení služeb užit klamavý údaj nebo byl údaj o oceně opomenut, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky společnosti automatickou prolongaci členství. Při sjednávání služby mohla spotřebitelka souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebitelce smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
Rádi bychom Vás ujistili, že na žádosti o Výpověď, zaslané našemu Zákaznickému centru, vždy reagujeme. Kromě toho je Vám Výpovědní formulář zpravidla k dispozici v sekci “Nastavení” ve Vašem profilu.
Na základě informací, které jste nám poskytli, žel nebylo možné Váš profil v naší databázi dohledat. Rádi bychom Vás tudíž požádali o poskytnutí doplňujících informací – Vašeho uživatelského jména, registrační emailové adresy či data realizace platební transakce. Zašlete nám prosím výše uvedené informace, jelikož v opačném případě Vám neumíme být nápomocní.
V případě jakýchkoliv dotazů můžete také kontaktovat náš Zákaznický servis prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.
Dobrý den,
Výpověď VIP členství jsem Vám poslala už emailem, tudíž tam jsou všechny potřebné informace!!
Schuttová
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Pokud máte další otázky, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat.
Jen se chci zeptat jak to bude s částkou která mě byla stržena z účtu???
Skoro půl roku jsem na profilu be2 nebyla...
Děkuji
Stížnost znovu přeřazujeme na společnost, která má možnost odpovědět na otázku spotřebitelky.
Dobrý den,
Jste neposkytli nám vaši informaci be2, proto nemůže najít svůj profil. Budete muset kontaktovat zákaznický servis pro více informací o vašem případu.
Pokud nemůžete prokázat včasnou a řádnou Výpověď svého VIP statusu, budete žel nést odpovědnost za vzniklé náklady a možnost refundace nebude k dispozici.
To není pravda....
Když jsem Vám posílala VÝPOVĚĎ VIP členství, tak je tam uvedený i můj profil...
Stížnost znovu přeřazujeme na společnost.
Žiaľ, neposkytla ste nám žiadne informácie o Vašom členstve. Z tohoto důvodu nejsme schopni komentovat Váš případ. Pokud jste byli v kontaktu s oddělením zákaznického servisu pokračujte komunikaci tam.
Tak jak je tedy možné, že mi přišlo že členství bude zrušeno???
Kdzybych neposkytnula informace, tak přeci nemůžete zrušit??
Nemám pravdu??
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost odpovědět na otázku spotřebitelky.
Paní Schuttová, bohužel jste nám na portalu dTest nesprostredkovala žádné informace, podle kterých bychom vyladali Váš profil a adekvátně na Vaši žádost reagovali. Pokud nám nejsou zprostředkované informace, podle kterých je možné profil vyhledat není možné se k dané věci vyjádřit.
Naše záznamy ukázali, že Váš případ byl zpracován interně cez náš zákaznícky servis: zakaznickyservis@be2.cz
Pokud máte další otázky, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.