Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#12831Nedodaná zásilka RH342443714CN

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.10.2016, před 8 lety

Jarmil Kánia

Znění stížnosti

Dne 24.09.2016 odeslána zásilka RH342443714CN

In Transit: China(China Post)

To:Czech Republic(Czech Post)

Latest Event -- 2016-09-24 01:05 ?????, ?????

Destination Country - Cache Time: 2016-10-20 09:04
2016-09-24 00:00

The consignment was sent to the Czech Republic.
2016-09-22 00:00

The consignment was posted.

Origin Country - Cache Time: 2016-10-20 14:19
2016-09-24 01:05

上海互换局, 已出口直封
2016-09-23 20:25

上海互换局, 已出口开拆
2016-09-22 22:08

广商国际小包, 离开,下一站【广商大宗】
2016-09-22 19:14

广商国际小包, 已封发
2016-09-22 19:13

广商国际小包, 已收寄

Zásilka dosud nedošla!


Požadované řešení

Požaduji sdělení, kde se zásilka RH342443714CN nalézá.
Kánia J.
Veveří 14
602 00 Brno
email:kaniaj@seznam.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2016 17:33, před 8 lety

Kvalitu poskytovaných služeb může zákazník poštovních služeb reklamovat u kterékoli pošty. Jen tak lze docílit plnění závazků Českou poštou a zkvalitnění jejích služeb.

Nebude-li splněno deklarované datum dodání zásilky, vzniká nárok na vrácení části ceny. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené osobě.

Dle § 12 odst. 7 zákona o poštovních službách je stanoveno, že dokud poštovní zásilka nebo poukázaná peněžní částka nebyla dodána, právo na náhradu škody má odesílatel; po jejím dodání má toto právo adresát. V tomto případě musí do jednoho roku od podání zásilky uplatnit práva z poštovní smlouvy dle § 7 odst. 3 zákona o poštovních službách.

Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel podat do jednoho měsíce námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana:
www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.