Počet nahlášených stížností: | 64 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Společnost DPD mi měla doručit balík. Balík převzala a podle sledovácího čísla i údajně doručila. Na jejich stránkach uvedla že balík byl předán. Jako jmeno příjemce uvedla uplně cízí osobu v našem domě ( jmeno neni nikterak podobné ) Paní mi řekla, že žádný balík nepřevzala. Podle společnosti je ale doručen.
Dovolat se tam nejde ( zkoušeno během celého dne tak 15x) na mail nikdo více jak den neodpověděl. žadná opověd ani na přez kontaktní formulář. Jediné odpověd na FB stránkach společnosti kde mě bylo potvrzeno, že balík byl doručen a předán dle jmena té paní v našem domě která ovšem tvrdí, že nic nepřevzala.
číslo zásilky: 155002062543167
Doručit balík nebo plná náhrada škody, osobně bych raději ten balík.
|
Tweet |
Dle čl. 7 odst. 3 Všeobecných obchodních podmínek - Vnitrostátní přeprava společnosti Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. (dále jen "VOP") je zásilka doručena předáním příjemci či třetí osobě, která vystupuje jako osoba jednající za příjemce v místě doručení. V případě důvodných pochybností je přepravce oprávněn vyžádat od takové osoby prokázání její totožnosti a oprávnění jednat za příjemce. Pokud u přepravce nevzniknou důvodné pochybnosti o oprávnění takové osoby jednat za příjemce, je oprávněn bez dalšího takové osobě v místě doručení zásilku předat.
Přepravce je tedy dle VOP oprávněn předat třetí osobě zásilku. Tato osoba však musí mít oprávnění jednat za příjemce. Pokud toto oprávnění třetí osoba neměla, neměl přepravce této osobě zásilku předávat. Tímto porušil svou smluvní povinnost a spotřebitel by mohl po společnosti žádat náhradu škody. Reklamaci, resp. uplatnění nároku na náhradu škody, uplatňuje u zasílatele příkazce, tedy odesílatel zboží a to do 30 kalendářních dnů od doručení zásilky nebo od okamžiku, kdy měla být zásilka nejpozději doručena. Bylo by proto třeba, aby reklamaci uplatnil příkazce a trval na jejím řádném vyřízení. Reklamaci je třeba uplatnit písemně podle obchodních podmínek společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.