Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
již podruhé v tomto měsíci mi Česká pošta nedodala balík.
Poprvé jsem dostala SMS zprávu, že balík bude doručen druhý den od 14 do 19 hodin. Byla jsem tedy celý půlden doma. V 18 hod. mi přišla SMS zpráva, že se pokus o doručení nezdařil. Vyzvedla jsem si tedy balík na poště.
Podruhé dcera obdržela SMS zprávu. Datum s doručením 13.00 až 19.00 hod. Byla jsem tedy zase celé odpoledne až do večera doma.
Balík nedošel.Ani SMS. Další den jsem pro jistotu byla doma a čekala na balík.Balík nebyl doručen,před 19 hodinou přišla SMS zpráva, že pokus o doručení nebyl úspěšný.
To si snad ze zákazníků děláte legraci. Kdybych chtěla balík na poštu, nebudu platit balík do ruky.
A. Beránková
Organizace rozvozu balíků nestojí za nic.Čekat na balík 6 hodin
není žádná služba zákazníkovi. Nehledě na to, že se balíku nedočkám.
A to tedy nechápu proč.
|
Tweet |
V případě služby balík do ruky si zákazník zaplatí službu, u které dle deklarovaných vlastností této služby očekává, že Česká pošta doručí balík přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště.
Pokud však zákazník nalezne výzvu ve schránce, přestože byl po celou dobu na udané adrese, může podat na příslušné poště reklamaci vadného dodání.
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman