Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den spousta lidi určitě obdržela servisní poplatek ktery se má uhradit ten činí 348kč , proč tedy rozesílaji složenky hned s nabídkou na balíček programu ktery není povinny. vidím v tom podvodne jednaání a klamani spotřebitele. spousta senioru tenhle poplatek zaplatí a vubec neví že mu přibudou nějake programy . děkuji za případnou odpověd s pozdravem Kamil bruckner.
servisní poplatek činí 348kč, ale rozesílaji poukázky na uhradu 998 kč
Trestní oznámení -klamaní spotřebitele
|
Tweet |
V případě, že společnost přikládá k propagačnímu materiálu výzvu k provedení platby s cílem vyvolat u spotřebitele dojem, že si nabízený výrobek nebo službu již objednal, ačkoli tomu tak není, jedná se o klamavou obchodní praktiku dle přílohy 1 písm. t) k zákonu o ochraně spotřebitele. V oblasti elektronických komunikací je dozorovým orgánem dle § 23 odst. 15 zákona o ochraně spotřebitele Český telekomunikační úřad.
Připomínka Servisního poplatku je vždy zasílána společně s magazínem Skylink TV, který obsahuje podrobné informace o všech službách a způsobech jejich úhrady. Text připomínky je stručný a srozumitelně vysvětluje, jaké možnosti zákazník má včetně zdůraznění akční slevy a případné zájemce odkazuje na podrobný popis v magazínu. Informace o úhradě Servisního poplatku je vždy korektně uvedena v samotné připomínce a nelze tedy hovořit o klamání spotřebitele.
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.