Společnost


M7 Group S.A; Satelitní televize Skylink

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1284Klamání spotřebitele

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 9 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2013, před 11 lety

Kamil Brückner

Znění stížnosti

Dobrý den spousta lidi určitě obdržela servisní poplatek ktery se má uhradit ten činí 348kč , proč tedy rozesílaji složenky hned s nabídkou na balíček programu ktery není povinny. vidím v tom podvodne jednaání a klamani spotřebitele. spousta senioru tenhle poplatek zaplatí a vubec neví že mu přibudou nějake programy . děkuji za případnou odpověd s pozdravem Kamil bruckner.


Produkt

servisní poplatek činí 348kč, ale rozesílaji poukázky na uhradu 998 kč


Požadované řešení

Trestní oznámení -klamaní spotřebitele


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2013 09:53, před 11 lety

V případě, že společnost přikládá k propagačnímu materiálu výzvu k provedení platby s cílem vyvolat u spotřebitele dojem, že si nabízený výrobek nebo službu již objednal, ačkoli tomu tak není, jedná se o klamavou obchodní praktiku dle přílohy 1 písm. t) k zákonu o ochraně spotřebitele. V oblasti elektronických komunikací je dozorovým orgánem dle § 23 odst. 15 zákona o ochraně spotřebitele Český telekomunikační úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.4.2014 09:56, před 11 lety

Připomínka Servisního poplatku je vždy zasílána společně s magazínem Skylink TV, který obsahuje podrobné informace o všech službách a způsobech jejich úhrady. Text připomínky je stručný a srozumitelně vysvětluje, jaké možnosti zákazník má včetně zdůraznění akční slevy a případné zájemce odkazuje na podrobný popis v magazínu. Informace o úhradě Servisního poplatku je vždy korektně uvedena v samotné připomínce a nelze tedy hovořit o klamání spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2014 20:55, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.