Počet nahlášených stížností: | 51 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Loni v říjnu jsem v obchodě Sportsdirekt v Karlových Varech zakoupila synovi zimní bundu,bohužel až teď jsem zjistila,že je bunda samý žmolek a pelichá. Reklamace byla zamítnuta,že prý se nejedná o vadu materialu... Reklamaci vyřizovala moje maminka,takové jednání ze strany prodavačů snad ještě nikdy nezažila. Bundu převzali,po dvou týdnech šla maminka kolem,reklamace už byla vyřízena a zamítnuta. Nechtěla ji přijmout,došlo k ostré výměně názorů,že prý tam bundu nechá a oni na to že ji vyhodí... Ještě ten den zašla na ČOI,tam ji však odkázali na soudního znalce,ale ten by za posudek požadoval 2000Kč... Dnes jsem sama zašla do obchodu s tím,proč bunda nebyla nikam poslána,na to mi odpověděli,že zaměstnanci jsou školeni a reklamace vyřizují sami... Synovi jsem ten den kupovala dvě zimní bundy,tudíž konkrétní bunda nebyla nošena denně a spíše svátečně. U bundy skoro za 2tis bych neočekávala,že se tak rychle prošoupe.
číslo reklamace 096970 ze dne 4.10.2016
60028403430 Firetrap Dbl Lyr Okt Sn 1749Kč
Vrátit peníze.
|
Tweet |
Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musela v by případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.