Společnost


Sportsdirect.com Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:51
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#12840Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.10.2016, před 8 lety

Andrea Wenclowská

Znění stížnosti

Loni v říjnu jsem v obchodě Sportsdirekt v Karlových Varech zakoupila synovi zimní bundu,bohužel až teď jsem zjistila,že je bunda samý žmolek a pelichá. Reklamace byla zamítnuta,že prý se nejedná o vadu materialu... Reklamaci vyřizovala moje maminka,takové jednání ze strany prodavačů snad ještě nikdy nezažila. Bundu převzali,po dvou týdnech šla maminka kolem,reklamace už byla vyřízena a zamítnuta. Nechtěla ji přijmout,došlo k ostré výměně názorů,že prý tam bundu nechá a oni na to že ji vyhodí... Ještě ten den zašla na ČOI,tam ji však odkázali na soudního znalce,ale ten by za posudek požadoval 2000Kč... Dnes jsem sama zašla do obchodu s tím,proč bunda nebyla nikam poslána,na to mi odpověděli,že zaměstnanci jsou školeni a reklamace vyřizují sami... Synovi jsem ten den kupovala dvě zimní bundy,tudíž konkrétní bunda nebyla nošena denně a spíše svátečně. U bundy skoro za 2tis bych neočekávala,že se tak rychle prošoupe.
číslo reklamace 096970 ze dne 4.10.2016


Produkt

60028403430 Firetrap Dbl Lyr Okt Sn 1749Kč


Požadované řešení

Vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2016 13:20, před 8 lety

Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musela v by případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2017 18:44, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.