Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#12843Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 hodin 11 minut

Detail stížnosti

Publikováno
20.10.2016, před 8 lety

Lucie Košinová

Znění stížnosti

Dobrý den,
V Dubnu jsem v Olomouci zakoupila boty. Na konci Září jsem je byla reklamovat na pobočce Olympie Olomouc. Prodavačka si ode mne vzala krabici,doklad a boty.
11.10.2016 mi byly reklamace uznána,s tím že jsem si měla vybrat bud jiné boty a nebo vrácení peněz..
Boty,které se mi u vas líbily nebyly na pobočce v Olympii,ale v Šantovce,atak jsem řekla prodavacce,že si necham vratit peníze.
Rekla mi,že k tou potřebují uctenku,že reklamacni list ji nestačí.
Řekla jsem,že vše si vzala její kolegyně.. SLA se podívat asi do skladu a opravdu tam byla i krabice od bot,ale uctenka ne..
Takže mi řekla,že mi peníze nevrátí,protože je moje chyba,že si prodavačka vše vzala.
Takže mám doma rozbite boty za 599kc k nicemu.
Velice děkuji za ochotu prodavačky a určitě už vas nikde nedoporucim a nic si u vas nekoupim.

Děkuji
Lucie Kosinová


Produkt

1713852140 Victory obuv, cislo reklamace : 0242720


Požadované řešení

Vrátit penize


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2016 12:06, před 8 lety

Pokud byla reklamace uznána jako oprávněná a spotřebitelce vznikl nárok od smlouvy odstoupit, nesmí jí být bráněno v uplatnění tohoto nároku. Předložení účtenky je nepřiměřeným požadavkem, ke kterému se nepřihlíží (předložení účtenky není nutné ani v případě, kdy spotřebitelka uplatňuje reklamaci; pro uplatnění reklamace je nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího, záleží však na spotřebitelce, jak toto prokáže). Byl-li spotřebitelce vydán reklamační protokol, na kterém je potvrzen nárok spotřebitelky, měl by být tento dokument bez dalšího dostačující pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy a vrácení peněžních prostředků.

Spotřebitelce doporučujeme, aby ještě jednou zkusila u prodávajícího svůj nárok uplatnit. Nebude-li spotřebitelce vyhověno, má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.

"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."

Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.