Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 19.10.2016 jsem dostala sms a email, že Česká Pošta převzala balík k doručení, termín bude upřesněn. Dne 20.10.2016 jsem dostala sms , že v rámci odpoledního doručování bude doručován balík od 13-19h. Celý den jsem byla doma ( umí přijet i dopoledne bez ohledu na čas uvedený v sms). Podotknu jen,že na uvedené adrese jsme 2rod.domy a asi 10 dospělých lidí je zde permanentně přítomných! Balík byl placený, šlo jen o převzetí. V 17:24h jsem se dovolala na poštu 91 s dotazem, zda není uložen můj balík. Ještě nebyl, pošta zavírá v 18h. Dostala jsem sms v 18:30h, že balík nebylo možno doručit a je uložen na poště 91. Dnes 21.10.2016 jsem volala na poštu 91 a tam mi bylo sděleno, že balíkář jim dovezl balík v 17:45h... Toto se nestalo poprvé !! Jsem nemocná, v balíku jsou léky a manželovi balík nedají. Je pátek 21.10.16' a opětovné doručení by se konalo v pondělí 24.10. a věřím, že by se "nemuselo povést" !! Takže jsem byla nucena si balík vyzvednout osobně !! Jelikož jsem si zaplatila službu "balík do ruky" a ne "balík na poštu" - žádám finanční kompenzaci za nedodržení podmínek ze strany České Pošty !! Veškeré hovory a sms mám uloženy jako důkazy ! Číslo balíku bylo: DR9935812686C
Smialková Ladislava
Balík do ruky
Finanční kompenzace . Cenově jsou služby "balík do ruky" a "balík na poštu" rozdílné !!
|
Tweet |
V případě služby balík do ruky si zákazník zaplatí službu, u které dle deklarovaných vlastností této služby očekává, že Česká pošta doručí balík přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště.
Pokud však zákazník nalezne výzvu ve schránce, přestože byl po celou dobu na udané adrese, může podat na příslušné poště reklamaci vadného dodání.
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.