Společnost


Jana Radová

Počet nahlášených stížností:177
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#12845Nevrácení pěněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.10.2016, před 8 lety

Vlasta Veselá

Znění stížnosti

Po zaslání objednaného zboží zpět z důvodu reklamace- zboží neodpovídalo kvalitě ,jaká byla uvedena na stránkách firmy -zboží byl padělek, nebyla částka po dohodě vrácena zpět. Komunikace emailem, zprávy i foto zboží je možné doložit.
Zboží objednáno 6 ks.
Zboží dodáno a zaplaceno14.9.2016
Po rozbalení zjištěno, že zboží je padělek.
Napsána email zpráva- reklamace.16.9.2016
Prodávající žádá zaslání zboží zpět s příslibem vrácení peněz.18.9.2016
Zboží odesláno 22.9.2016, dodáno 23.9.2016.
Do dnešního dne peníze nedošly.
jedná se o pilník na paty Scholl velvet smooth 6 kusů, cena za kus 299.- kč.
Firma i po urgencích neposlala do dnešního dne částku 1794.- kč zpět.


Produkt

pilník na paty Scholl velvet smooth , růžová barva , baleno v blistru, padělek .


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2016 11:38, před 8 lety

Dohodla-li se spotřebitelka s podnikatelkou na zrušení smlouvy, je podnikatelka povinna vrátit přijaté peněžní prostředky ve lhůtě, která byla mezi stranami ujednána. Pokud nebyl čas plnění ujednán, může spotřebitelka žádat vrácení peněžních prostředků ihned. Nevrátí-li podnikatelka peněžní prostředky řádně a včas, může po ní spotřebitelka žádat také zákonný úrok z prodlení.

Pokud podnikatelka nevrátila spotřebitelce peněžní prostředky v dohodnutém termínu, je možné podnikatelku vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň podnikatelka upozorněna na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nabízení nebo prodej výrobků porušujících některá práva duševního vlastnictví se považuje za klamavou obchodní praktiku. Dozor v této oblasti vykonává Česká obchodní inspekce a celní správa. Má-li spotřebitelka podezření, že podnikatelka nabízí k prodeji zboží, které porušuje práva duševního vlastnictví, může podat podnět výše zmíněným úřadům.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2017 19:11, před 8 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.