Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#12849Řádně nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.10.2016, před 8 lety

Tomáš Soukup

Znění stížnosti

Dobry den,
Dne 10.10.2014 jsem na bobocce O2 Czech Republic v Olomouci na adrese Polska 1 zakoupil mobilni telefon (dale jen MT) znacky Apple, typ 5S 16Gb stribrny IMEI: 352053060752618. Dne 17.7.2015 jsem MT byl na uvedene pobocce reklamovat v ramci zarucni doby na zaklade osmi zavad. MT byl zaslan do spolecnosti VSP Data a.s. a za cca 14 byla reklamace vyrizena s tim, ze na reklamacnim protokolu bylo uvedeno, ze zavada se projevila a byla provedena vymena mobilniho telefonu za novy a uveden novy IMEI MT: 352046064086751. Dne 19.9.2016 jsem byl MT opet reklamovat v ramci zarucni doby na stejne pobocce na zaklade osmi zavad. Dne 15.10.2016 jsem byl sms vyrozumen, ze moje reklamace je vyrizena. Dne 21.10.2016 jsem se na pobocku dostavil a bylo mi sdeleno, ze telefon byl vracen bez opravy, jelikoz nebyl dodan spravny reklamacni protokol a prodejni doklad. Byl jsem vyrozumen tim, ze jsem nedodal reklamacni protokol z minule servisni opravy, kde byl uveden novy IMEI telefonu, jelikoz v zarucnim liste nebyl od spolecnosti VSP data novy IMEI uveden. Žádal jsem tedy odstoupeni od smlouvy a vraceni penez z duvodu, ze reklamace nebyla vyrizena řádne, protoze dle mych informaci neni moje povinnost tento protokol dokladat, kdyz jsem MT reklamoval pokazde na u O2 a navíc na stejne pobocce. Zadost mi ale byla zamitnuta vedoucim prodejny.

Dekuji za odpoved.


Produkt

Apple iPhone 5S 16Gb IMEI: 352053060752618/ 352046064086751


Požadované řešení

Odstoupeni od smlouvy, vraceni penez.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2016 14:14, před 8 lety

Nemůže-li spotřebitel věc užívat pro vyšší počet vad, má možnost od smlouvy odstoupit. Za vyšší počet vad se považuje, pokud se na zboží vyskytnou současně tři vady, přičemž každá z nich brání řádnému používání věci. Pro odstoupení od kupní smlouvy je nutné tento požadavek uvést při uplatnění reklamace.

Pro uplatnění práva z vadného plnění není nutné předložit doklad o zaplacení výrobku ani potvrzení o předešlých reklamacích. Takové požadavky omezují spotřebitele uplatnit právo z vadného plnění. K omezení tohoto práva se nepřihlíží. Pro uplatnění práva z vadného plnění je pouze nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (což si měl prodávající ověřit již při převzetí zboží k reklamaci). Pokud společnost přijala zboží k reklamaci, má také povinnost tuto reklamaci vyřídit řádně a včas. Nevyřídila-li společnost reklamaci řádně ve lhůtě 30 dní od převzetí zboží, má spotřebitel právo do kupní smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.10.2016 15:18, před 8 lety

Dobré odpoledne,

celou záležitost předávám k prošetření. O výsledku Vás budu informovat.

Prosím organizaci dTest o přiřazení stížnosti na naši společnost, aby bylo možné zákazníka informovat.

S pozdravem

Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.10.2016 16:17, před 8 lety

Dobrý den,

již mám pro Vás slíbené informace.

Rozhodnutí Vám bylo sděleno do třiceti dnů od podání reklamace. Mobilní telefon byl na prodejně předán s doklady, se kterými nebylo možné reklamaci uplatnit. Do třiceti dnů jsme Vás tedy informovali o ukončení reklamace a při vyzvednutí telefonu jste byl informován o nutnosti dodat odpovídající doklad.

Záruční reklamaci jsme ve lhůtě zamítli, jelikož doklad, který by měl prokazovat záruku, jsme nedohledali.

Odstoupení od kupní smlouvy není v tomto případě možné.

S pozdravem

Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.10.2016 15:55, před 8 lety


Tomáš Soukup

Jak uvedl dTest "Pro uplatnění práva z vadného plnění je pouze nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (což si měl prodávající ověřit již při převzetí zboží k reklamaci). Pokud společnost přijala zboží k reklamaci, má také povinnost tuto reklamaci vyřídit řádně a včas. " Společnost O2 však tuto rekamaci nevyridila řádně a tudíž jsem požadoval odstoupení od smlouvy, což mi bylo zamítnuto, což je v rosporu s tím, co uvedl dTest.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2016 14:01, před 8 lety

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Pokud společnost přijala zboží k reklamaci, rozhodla, že reklamaci bylo možné uplatnit. Zamítnutí reklamace z důvodu, že nebylo možné prokázat, zda zboží bylo zakoupeno u prodávajícího, neobstojí.

Stížnost znovu přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.11.2016 13:34, před 8 lety

Dobré odpoledne,

kolegové z prodejny mě informovali, že celá záležitost byla vyřešena. Po předložení potřebných dokumentů servis potvrdil možnost odstoupení od smlouvy. Peníze Vám budou vráceny.

S pozdravem

Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.11.2016 14:57, před 8 lety


Tomáš Soukup

Hodnocení:

Komentář: Záležitost byla sice vyřešena, ale ne na základě odstoupení od smlouvy z důvodu řádně nevyřízené reklamace společností O2, ale na základě více jak 4 vyskytujících se vad na přístroji, které potvrdil servis.

Tímto bych chtěl poděkovat společnosti dTest, která mi byla nápomocna po celou dobu řešení této situace.