Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 6.10.2013 jsem zakoupil přes e-shop elektrickou koloběžku za 5.990,-Kč bylo u této koloběžky napsáno, že jde o vystavený, nebo předváděcí kus. Koloběžku jsem objednal avšak dorazila mi nekompletní koloběžka nejspíš po bouračce, zrezivělá, silně odřená, bez montážních šroubů a matek a dokonce bez nářadí, které bylo popsané v návodu, jakožto součást. Ještě týž den, jsem zaslal fotodokumentaci na e-shop a bylo mi řečeno, že ohlá kotoučová brzda mi může být vyměněna nebo ať vrátím koloběžku nazpět a budou mi vráceny náklady. Koloběžku jsem poslal zpět avšak poštovné 464,-Kč mi prodejce nechce vrátit, že na ně nemám nárok. Psal jsem mu vyjádření evropského soudního dvora C-511/08, ale bez výsledku. Prodejce si stojí za svým a to že tíži poštovného 464,-kč kterou mi naúčtoval si musím zaplatit ze svého. Jen bych rád dodal, že prodejce mi na faktuře napsal, že souhlasím s prodloužením reklamační doby na 60 dní. Odepsal jsem mu, že nesouhlasím a že žádám pravidla odpovídající občanskému zákoníku ČR.
Děkuji za pomoc a přeji hezký den Široký
vrátit poštovné dle faktury 464,-Kč
|
Tweet |
V případě, že kupující uplatní reklamaci dle § 622 občanského zákoníku nebo rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku, které jsou shledány jako oprávněné, má pak nárok na proplacení nákladů, které měl spojené s reklamací dle § 598 občanského zákoníku.
Společnost Quad-ATV s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.