Počet nahlášených stížností: | 65 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
do obchodu jsem přišel stím že chci televizi mnou vybranou televizi prodavač mi řekl že není na skladě ale má jinou a v akci doma jsem zjistil že nemá parametry které jsem požadoval druhý den mi pán prodavač řekl že mám smulu televize se nedá vrátit do dnes to je čtvrtý den od dne zakoupení ji ne mužem naladit a dnes to chtělo pin který jsme ani nezadaly máme podezření že je uš televize vrácená Václav Špale Frýdlant nad ostravicí tel 603460582 televizi jsem koupil u pana Svobody ve Frýdlantě nad ostravicí
poradte co mám dělat přece televize za 9000kč s kteru nejse spokojen není normální
|
Tweet |
Uvedl-li prodávající nepravdivý údaj, který ovlivnil spotřebitelovo rozhodování, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, za kterou může být uložena pokuta až do výše 5 000 000,- Kč. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že byl spáchán správní delikt, má možnost obrátit se s podnětem na Českou obchodní inspekci. Více o podání podnětu na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Nemá-li věc vlastnosti, na kterých se spotřebitel s prodávajícím dohodl, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li to možné, může spotřebitel odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku. Vadnou věc je vhodné reklamovat. Reklamaci je možné uplatnit v kterékoliv prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání.
Pokud se vada projeví v prvních šesti měsících od převzetí zboží, znamená to, že v případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že zboží vadné nebylo.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.