Společnost


Zdeňka Chudobová

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12858Neoprávněný odečet peněz za vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2016, před 8 lety

Markéta Nováčková

Znění stížnosti

Dobrý den.
Od firmy Depag jsem si objednala telefon Lenovo VIBE X2.Přišel mi 15.9.2016 a to s nabíječku,která neodpovídá našemu standartu a musela bych si proto koupit novou.Telefon jsem ještě týž den odeslala zpátky,vyplnila potřebný formulář, že odstupuji od smlouvy..Dne 22.10.2016 spol.Depag telefon převzala od ČP zpět a já čekala na vrácení peněz.Když to bylo již více,než 14dní,upozornila jsem emailem p.Chudobovou,že mám již na peníze zpět nárok.Neopověděla a na účtu jsem následující den peníze měla.Ale místo 4049,-Kč vrátila 3608,-Kč.Třikrát jsem jí psala,ať se mi k tomu vyjádří.Nereagovala.Podotýkám,že vrácený telefon byl pouze rozbalený a nepoužitý.Poté jsem napsala hodnocení na eshop na Heureku(neboť jsem telefon před tento vyhledávač cen a firem objednala).
Až poté mi včera přišlo z fy Depag vyjádření...Mohu doložit- výhrůžky,vysmívání a doporučení,abych hodnocení smazala.....Je zajímavé podívat se i na hodnocení ostatních zákazníků na Heurece na tuto firmu.....
S pozdravem Markéta Nováčková.


Produkt

Telefon Lenovo Vibe X2 s nabíječkou,která se nedala použít do našich zásuvek.


Požadované řešení

Požadují vrátit neoprávněný poplatek 441,-Kč za vrácené zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2016 15:29, před 8 lety

Ustanovení § 1833 občanského zákoníku stanoví, že spotřebitel odpovídá podnikateli pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Snížení hodnoty zboží by musel podnikatel prokázat. Vrácená částka může být tedy ponížena jen v případě, že došlo ke snížení hodnoty zboží v důsledku nesprávného zacházení se zbožím. Jestliže spotřebitelka vrátila zboží v pořádku, má právo na vrácení peněz za zboží i za poštovné.

Není přípustné, aby podnikatel spotřebitelce účtoval paušální poplatek za vrácení zboží. Požadování paušální částky je zcela v rozporu se zákonem. Doporučujeme požádat prodávajícího aby prokázal náklady, které mu vznikly s vrácením zboží. Pokud nebude schopen žádnou částku prokázat, stržení částky z vrácené ceny zboží je neoprávněné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2017 19:13, před 8 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.