Společnost


Relaxačně saunové centrum Harfa

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12859Nedodržení nabízených služeb

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 21 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2016, před 8 lety

Pavlína Gondek

Znění stížnosti

Centrum jsme s manželem navštívili 21.10.2016. Bohužel naše očekávání splněna nebyla. V šatnách špinavá podlaha, na dámských toaletách přeplněné odpadkové koše. Prostředí celkem příjemné, personál také. Sauny čisté a v pořádku. Nejhorší byla vířivka. Bylo nám sděleno, že již delší dobu mají prasklou nějakou pojistku, porucha je nahlášena, ale nikdo to zatím neopravil, takže avizovaná krásná vířivka ve tvaru srdce v soukromí se nekonala, místo toho jsme byli v nafukovacím "bazénku" za paravanem,kde jsme si pouštěli bubliny, voda celkem chladná, ale to nebylo vše. Voda totálně špinavá, protože se tam střídal jeden pár za druhým, smrděla, že se to nedalo vydržet. Poté co jsem vylezla, jsem si šla vyprat plavky a to co z nich teklo, bych vám nepřála vidět. Hned vedle vířivky další paravan, za kterým se masírovali další klienti, takže si člověk nemohl říct "ani" slovo. Dále bylo avizováno romantické občerstvení a sekt, to přátelé obnáší láhev jahodového Avanti, půlku rozlámané čokolády a jeden nakrájený hermelín. Masáž jsme každý měli mít 55 minut. Bylo to sotva 40 pro jednoho. Na závěr chci dodat, že jsem se tam několikrát snažila dovolat, abych si potvrdila rezervaci, či se dále optala na služby. Telefon nikdo nezvedá, veškerá komunikace probíhá emailem. Žádám tímto náhradu za nekompletní služby. Myslím, že pokud něco zaplatím, mám právo to dostat. Děkuji


Požadované řešení

Kompenzace nekompletních poskytovaných služeb.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2016 15:32, před 8 lety

Pokud služba neměla vlastnosti, které poskytovatel služby inzeroval, je možné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace poskytnuté služby je vždy potřeba vytýkat konkrétní vadu. Vada má být ohledně služby objektivní. Je potřeba se snažit tak o objektivizaci vady. U služeb této povahy je třeba vytýkat vady ihned přímo na místě a domáhat se nápravy, pokud kvalita poskytnutých služeb nevyhovuje sjednané službě v době nákupu. Pozdější reklamace se již řeší těžko, protože se spotřebitelka jakožto zákazník může dostat do důkazní nouze. Více o reklamaci služeb je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3667/pravo-reklamace-sluzeb.

Poskytovatel služby je povinen spotřebitelce vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitelka právo uplatnila, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitelka požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Nesplnění této povinnosti je správním deliktem a může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které spotřebitelka může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Poskytovatel služby je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se se spotřebitelkou nedohodne na delší lhůtě. Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2017 06:03, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.