Společnost


Macen Mateusz Kutermak

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12863Neodeslaná zaplacená objednávka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 21 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2016, před 8 lety

Jiří Buriánek

Znění stížnosti

Dobrý den,dne 26.10 sem si objednal led žárovky s paticí E27 s obj číslem 20160060.Po pár dnech sem dokoukl že sem zvolil špatnou patici a tak jsem psal do e shopu že bych zboží potřeboval vyměnit za led žárovky s paticí E14.Nikdo se neozval a tak sem 3.10 volal na číslo uvedené na stránkách.Dozvěděl sem se že se jedná o call centrum více firem a že mě budou informovat.Jenže ten den mě byla zásilka doručena a chvíli poté mě to i volaly a tak sem se domluvil že zásilku odešlu zpět doplatím poštovné a oni mě zboží vymění.Obratem sem zboží odeslal zpět a zaslal částku 124 kč na poštovné.Od té doby sem jim psal pět emailu na které nikdo neodpověděl a šestkrát volal na číslo uvedené na stránkách kde mě bylo řečeno že e shop jim nedal žádnou odpověd k mé objednávce.Doufám že se jedná jen o nedorozumění a že se vše vyřeší..Buriánek


Produkt

objednávka č. 20160060,obj.zboží AKCE 5x BERGE LED žárovka - E27 - 8W - 230V - 640lm - PRO - studená bílá + 1 ZDARMA změna obj.na zboží,změna na zboží LED žárovka - E14 - 6w - 540lm - koule - studená bílá


Požadované řešení

odeslání zaplaceného zboží a nebo vrácení penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2016 11:51, před 8 lety

V obchodních podmínkách e-shopu je uvedena informace, že společnost, se kterou byla uzavřena kupní smlouva, má své sídlo v Polsku. Jedná se tedy o polský e-shop, který se zaměřuje na český trh. V takovém případě se uzavřená kupní smlouva bude řídit českým právním řádem.

Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch na základě právního důvodu, který ale odpadl, jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Spotřebitel by měl podnikatele vyzvat k vydání majetkového prospěchu. Podnikatel má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitel má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Více informací ohledně případné výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem. Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2017 07:00, před 8 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.