Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12867Předplatné VIP

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 21 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2016, před 8 lety

Matěj Pospíšil

Znění stížnosti

Dobý den hlupák sem naletěl na stránku najednunoc.cz a zaplatil vip členství na půl roku přes kartu chtěl bych se zeptat jestli si sami ted budou strhávat peníze nebo co se bude dít


Požadované řešení

chtěl bych zrušit celé předplatné


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2016 11:14, před 8 lety

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami neprodleně prokazatelně vypovědět.

Všeobecné obchodní podmínky společnosti uvádějí automatickou prolongaci smlouvy v § 6 odst. 2 "Uživatel placené služby je oprávněn vypovědět smlouvu ve lhůtě 14 dnů před uplynutím doby členství. Pokud smlouvu nevypoví v řádné lhůtě, prodlužuje se v souladu s předchozím zvoleným balíčkem uživatele. Výpověď smlouvy je účinná pouze tehdy, je-li zasláno výslovné písemné prohlášení na číslo faxu +41 (0) 41 508 70 64. Pro jednoznačné přiřazení a na ochranu před zneužitím je v každém případě bezpodmínečně nutné, aby zákazník ve výpovědním dopisu uvedl čitelně (TISKACÍM PÍSMEM) nejméně své plné jméno, jméno komunikační platformy, kterou používá, užívanou e-mailovou adresu a své uživatelské jméno. Pro zjednodušení existuje formulář pro výpověď zde, který je možné si vytisknout."

Výpověď smlouvy by se měla řídit ustanoveními v obchodních podmínkách (http://www.jenjednanoc.cz/terms). Ustanovení § 6 odst. 3 obchodních podmínek však považujeme za nepřiměřené ujednání, které zkracuje spotřebitelská práva podle § 1815 občanského zákoníku. Takováto ujednání jsou zakázaná a nemělo by se k takovýmto ujednáním přihlížet. Jestliže § 6 odst. 3 obchodních podmínek stanovuje povinnost vypovědět smlouvu pouze prostřednictvím faxu, pak se domníváme, že jde právě o nepřiměřené ujednání. Za nepřiměřené považujeme ujednání proto, že společnost má e-mailovou adresu i poštovní doručovací adresu, které je možné podle obchodních podmínek využít pro odstoupení od smlouvy, ale ne pro výpověď smlouvy, a právě proto jej považujeme za nepřiměřené.

Doporučujeme smlouvu vypovědět například prostřednictvím doporučeného dopisu s dodejkou ve lhůtě, kterou stanovují obchodní podmínky,

Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud by společnost záměrně znemožňovala vypovězení smlouvy(nefunkční email, fax, nepřebírala poštu), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2017 05:36, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.