Společnost


ANIMAL MARKET s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1287Neodané zboží a nekomunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 11 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2013, před 11 lety

Eliška Slavíková

Znění stížnosti

22.10. jsem si objednala zboží, telefonicky mi bylo sděleno, že jednu položku nemají, tak jsem se s paní po telefonu dohodnu, že to nahradí něčím jiným... tak fajn, říkám si... ale ono to vůbec není fajn, obchod nereaguje na e-mail, který jsem jim poslala 3.11., nikdo nevolá a já nevím, jestli se objednávky dočkám..


Požadované řešení

Obchod by měl okamžitě začít komunikovat a omluvil se, buď konečně zaslal zboží nebo vrátil peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2013 16:40, před 11 lety

Dlužník, který svůj dluh řádně a včas nesplní, je v prodlení. Jestliže jej nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě věřitelem mu poskytnuté, má věřitel právo od smlouvy odstoupit podle §517 odst. 1 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2014 12:23, před 10 lety

Společnost ANIMAL MARKET s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.