Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
22.10. jsem si objednala zboží, telefonicky mi bylo sděleno, že jednu položku nemají, tak jsem se s paní po telefonu dohodnu, že to nahradí něčím jiným... tak fajn, říkám si... ale ono to vůbec není fajn, obchod nereaguje na e-mail, který jsem jim poslala 3.11., nikdo nevolá a já nevím, jestli se objednávky dočkám..
Obchod by měl okamžitě začít komunikovat a omluvil se, buď konečně zaslal zboží nebo vrátil peníze
|
Tweet |
Dlužník, který svůj dluh řádně a včas nesplní, je v prodlení. Jestliže jej nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě věřitelem mu poskytnuté, má věřitel právo od smlouvy odstoupit podle §517 odst. 1 občanského zákoníku.
Společnost ANIMAL MARKET s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.