Společnost


EUROGAMES BIS, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#12873Krádež peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2016, před 8 lety

Josef Křivka

Znění stížnosti

Dne 21.10.2016 jsme do schránky č.222 vhodili 80,- Kč a ukázalo se 40,- Kč. Okamžitě jsme volali na 602237967 a požadovali vrácení peněz. Váš dotyčný pracovník nebyl v dosahu a sdělil, že nepřijede vyřídit tuto záležitost. Ať si pošleme email s žádostí o vrácení peněz. Dokonce radil, abychom vkládali další peníze. Celá záležitost se jeví, jako úmyslná krádež peněz a naprostá ignorace, týkající se vyřízení této záležitosti. Pán na protější straně také byl okraden a poslouchali jsme jeho rozhovor - asi se stejným vašim pracovníkem. Dotyčný dokonce nemá počítač a tak se asi ke svým penězům vůbec nedostane.


Produkt

Schránky na zavazadla na Hlavním nádraží v Praze


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz o které jsem byl okraden na schránce 222.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2016 09:58, před 8 lety

Společnost uvádí, že spotřebitelé se mohou obracet se svými stížnostmi, popř. reklamací, která se týká provozování úschovny zavazadel na e-mail eurogamesbis@centrum.cz.

Společnost pak při uznání reklamace na nesprávné fungování automatu skříněk dlužné peníze vrací spotřebiteli zpět na účet, který zákazník uvede nebo prostřednictvím pošty. Záleží na domluvě.

Kontaktní údaje na společnost:

Eurogames Bis, s.r.o.
Bělá 1031
739 91 Jablunkov
e-mail: eurogamesbis@centrum.cz
tel.558 341 475 do 15 h

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.10.2016 14:27, před 8 lety

Dobrý den pane Křivka, předem se velice omlouváme za problémy, které jste měl s naší úschovní schránkou č. 222 v Praze na hlavním nádraží. Částku 80,- Kč jsme vám dnes zaslali na uvedený účet.

Eurogames Bis, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2016 11:06, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.11.2016 17:31, před 8 lety


Josef Křivka

Děkuji a omlouvám se za moji asi neodpovídající reakci.
Byla způsobena nedostatkem financí na místě a proto jsem
zavazadla tahal po Praze. Ještě jednou děkuji. Josef Křivka

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.