Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 21.10.2016 jsme do schránky č.222 vhodili 80,- Kč a ukázalo se 40,- Kč. Okamžitě jsme volali na 602237967 a požadovali vrácení peněz. Váš dotyčný pracovník nebyl v dosahu a sdělil, že nepřijede vyřídit tuto záležitost. Ať si pošleme email s žádostí o vrácení peněz. Dokonce radil, abychom vkládali další peníze. Celá záležitost se jeví, jako úmyslná krádež peněz a naprostá ignorace, týkající se vyřízení této záležitosti. Pán na protější straně také byl okraden a poslouchali jsme jeho rozhovor - asi se stejným vašim pracovníkem. Dotyčný dokonce nemá počítač a tak se asi ke svým penězům vůbec nedostane.
Schránky na zavazadla na Hlavním nádraží v Praze
Žádám o vrácení peněz o které jsem byl okraden na schránce 222.
|
Tweet |
Společnost uvádí, že spotřebitelé se mohou obracet se svými stížnostmi, popř. reklamací, která se týká provozování úschovny zavazadel na e-mail eurogamesbis@centrum.cz.
Společnost pak při uznání reklamace na nesprávné fungování automatu skříněk dlužné peníze vrací spotřebiteli zpět na účet, který zákazník uvede nebo prostřednictvím pošty. Záleží na domluvě.
Kontaktní údaje na společnost:
Eurogames Bis, s.r.o.
Bělá 1031
739 91 Jablunkov
e-mail: eurogamesbis@centrum.cz
tel.558 341 475 do 15 h
Dobrý den pane Křivka, předem se velice omlouváme za problémy, které jste měl s naší úschovní schránkou č. 222 v Praze na hlavním nádraží. Částku 80,- Kč jsme vám dnes zaslali na uvedený účet.
Eurogames Bis, s.r.o.
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Děkuji a omlouvám se za moji asi neodpovídající reakci.
Byla způsobena nedostatkem financí na místě a proto jsem
zavazadla tahal po Praze. Ještě jednou děkuji. Josef Křivka