Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#12875Nemožnost odstoupení od kupní smlouvy po třetí uznané reklamaci stejné závady

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2016, před 8 lety

Milena Sihelníková

Znění stížnosti

Dobrý den,

mám problém s odstoupením od kupní smlouvy se společností Alza.cz. Reklamovala jsem tablet již potřetí z důvodu, že se neustále seká a zamrzá. Dále trvá dlouho, než se po zadání příkazu objeví klávesnice a při přechodu na domovskou stránku ikony. Po obnovení továrního nastavení funguje tablet několik dní normálně, poté se opět problém projevuje.
Při první reklamaci byla provedena oprava - downgrade systému. Při druhé uznané reklamaci také oprava, tentokrát byla provedena výměna základní desky a obnova továrního nastavení. U třetí reklamace byl způsob vyřízení také oprava - reinstalace systému.
O odstoupení od kupní smlouvy jsem při třetí reklamaci žádala. Na pobočce v Ústí n. L. mi bylo sděleno, že přestože se jedná 3x o opravu stejné závady, řešení opravy bylo vždy jiné a nemám tedy na vrácení peněz nárok. S tím jsem tedy nesouhlasila a tablet jsem odmítla převzít.
Dále u příjemky reklamace technik uvádí, že stav produktu je velmi dobrý, displej ok. U protokolu ze servisu je však uvedeno, že byl tablet do servisního střediska přijat s poškrábaným LCD displejem.

Předem děkuji za odpověď, jak mám v dané situaci postupovat.

Milena Sihelníková


Produkt

Tablet ASUS MeMO Pad 7 ME176CX 16GB černý, sériové číslo EAOKCY295515


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy - vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2016 08:36, před 8 lety

Odstoupit od kupní smlouvy uzavřené se spotřebitelem je možné v případě, pokud spotřebitelka nemůže věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-814/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).

O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci. Tento výklad je podpořen i ustálenou judikaturou Nejvyššího soudu. Pokud tedy byla reklamace věci již několikrát (v daném případě třikrát) uznána pro stejnou vadu, může spotřebitelka žádat odstoupení od smlouvy.

Žádala-li spotřebitelka o odstoupení od kupní smlouvy pro opakovaný výskyt vady po opravě, je společnost povinna to respektovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.10.2016 08:33, před 8 lety

Vážená paní Sihelníková,

omlouvám se za chybu servisu, jako způsob vyřízení jsme požadovali dobropis, jak s Vámi technik při podání reklamace správně zaznamenal.

Nezávisle na tomto podnětu s Vámi již náš pracovník vše vyřešil a informoval Vás, že stačí dodat kompletní zboží, vystavíme Vám dobropis pro vrácení platby. Aby nedošlo k nedorozumění, prosím, uveďte při dodání zboží číslo CCT3060763, ve které naši pracovníci dohledají podrobnosti.

Věřím, že se vše rychle dořeší k Vaší spokojenosti.

Přeji Vám pěkný den,

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.10.2016 18:08, před 8 lety


Milena Sihelníková

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,

děkuji za kladné vyřízení, dnes mi byly peníze za tablet na pobočce vráceny.
Jen mne mrzí, že nebýt toho, že jsem se ohradila (prostřednictvím dTestu a ve stejný den také prostřednictvím stránek Alza.cz), peníze bych zpět nedostala. Myslím si, že podobnou situaci zažívá hodně zákazníků - věří však prodejci, že na odstoupení od kupní smlouvy nemají nárok a vadné zboží převezmou.

S pozdravem

Milena Sihelníková