Společnost


Booking.com (Czech Republic) s.r.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12877Reklamace (zpočátku uznaná, poté už neřešená)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 20 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2016, před 8 lety

Viktorie Vacková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 22.8.2016 jsme měli zarezervováno ubytování na 4 noci v Torontu. Rezervaci jsme provedli včas a to několik měsíců předem. Ovšem v den příjezdu na hotel přišlo zděšení, že pro nás nemají pokoj a my si máme sami najít něco nového. Booking nereagoval, ani na e-mail, ani na telefon. Hledali jsme tedy alternativu, tu jsme našli, ovšem byla dražší. Zhruba o 2500,- Zhruba po dvou týdnech urgování se nám booking ozval, ať pošleme účtenky, že rozdíl nám doplatí. Poslala jsem vše, co jsme měla a začalo dohadování se. Nejdřív nestačila faktura, pak nestačil výpis z účtu, když jsem s vydechnutím poslala vše, co bylo požadováno, tak si vymysleli, že by chtěli potvrzení a pobytu, které Airbnb vydává při odjezdu - NIC jsme nedostali a nikdy při žádném ubytování nám tohle nikdo nedal. Napsala jsem, že to nemám a poslala snímek obrazovky, ze kterého bylo zřetelné, že jsme tam byli. Po měsíci, kdy se nic nedělo, jsem napsala znovu a stále trvají na potvrzení, které neexistuje, přitom je jasně prokazatelné, že jsme zaplatili a ubytování využili. Po mém doatzu, jak mám tedy postupovat, opět bez odpovědi.


Požadované řešení

vrácení rozdílu za ubytování - nová cena - ta původní


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2016 08:02, před 8 lety

Vzhledem ke skutečnosti, že společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.

Webové stránky Evropského spotřebitelského centra nalezne spotřebitel na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Společnost ve svých všeobecných obchodních podmínkách sama výslovně uvádí, že nese odpovědnost za přímé škody, které spotřebitel skutečně utrpěl, zaplatil, nebo které mu vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností podnikatele souvisejících s poskytováním služeb, a to do celkové výše celkové ceny rezervace, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2017 05:51, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.