Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12879Požadují zaplacení dalších peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2016, před 8 lety

Kubas Kolar

Znění stížnosti

Dobrý den,
Já jsem se zaregistroval na stránce sexsit.cz v 28.07.16. Po registraci které je zdarma ale po čtrnácti dnech chtěli zaplatit plné VIP členství a poslala mi upomínku na email. dateyard AG po mě chtěli zaplatit peníze a já jsem jim nic nezaplatil. Potom mě dali na vymáhání pohledávek od společnosti (fairmount zeit für leben).
Já jsem poslal peníze 50,87 eur v 13.10.2016 a kontaktoval jsem společnost 2 aby mi řekli že transakce proběhla pořádku ale píšou furt to samé a to je:
Dear Mr.,

we need our reference number to process this matter.

Yours sincerely
Mit freundlichen Grüßen
A. Renner
Sachbearbeiterin

Po čtrnácti dnech mi poslali další pohledávku abych zaplatil v hodnotě 50,87 eur a mám čas pro zaplacení do 4.11.2016.


Děkuji za vaše informace
kubas Kolar


Požadované řešení

Společnost po mě požaduje další peníze ale já jsem je poslal. Co já chci je aby mi napsali že dostali peníze aby zrušili profil na stránce sexsit.cz a nemusím platit další peníze. Já mám strach. Já nechci řešit problémy před soudem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2016 10:41, před 8 lety

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami neprodleně prokazatelně vypovědět.

Všeobecné obchodní podmínky společnosti uvádějí automatickou prolongaci smlouvy v § 6 odst. 2 "Uživatel placené služby je oprávněn vypovědět smlouvu ve lhůtě 14 dnů před uplynutím doby členství. Pokud smlouvu nevypoví v řádné lhůtě, prodlužuje se v souladu s předchozím zvoleným balíčkem uživatele. Výpověď smlouvy je účinná pouze tehdy, je-li zasláno výslovné písemné prohlášení na číslo faxu +41 (0) 41 508 70 64. Pro jednoznačné přiřazení a na ochranu před zneužitím je v každém případě bezpodmínečně nutné, aby zákazník ve výpovědním dopisu uvedl čitelně (TISKACÍM PÍSMEM) nejméně své plné jméno, jméno komunikační platformy, kterou používá, užívanou e-mailovou adresu a své uživatelské jméno. Pro zjednodušení existuje formulář pro výpověď zde, který je možné si vytisknout."

Provozovatel seznamovacího portálu nemůže záměrně nedostatečně, mylně, klamavě informovat o podmínkách poskytování služeb. V takovém případě mu může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2017 05:40, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.