Společnost


COMFORT ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#12883Nekalé praktiky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2016, před 8 lety

Dominika Nováková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 13.10.2016 byl u mě podomní prodejce, který tvrdil, že patří pod společnost RWE. A podíval se na platební kalendář vše si nafotil do tabletu. Řekl, že u RWE budu stále jen se mi sníží cena služeb. Podepsala jsem ceníky, souhlas a smlouvu v elektronické podobě. Následně jsem kontaktovala RWE, kde mi bylo řečeno, že snimi nemají nic společného a doporučili mi odstoupení od smlouvy s CE. Odstoupení jsem doporučené zaslala dne 17.10.2016 a následující den jsem byla SMS zprávou kontaktovana o převzetí. Dnes 24.10.2016 mi volal onen obchodní zástupce s tím, že jsem se mu měla ozvat jak jsem se rozhodla, tak jsem mu zdědila, že sem zaslala odstoupení od smlouvy a že jsem vše řešila s RWE. Následně mi přišla SMS zpráva od společnosti CE, o tom že moje smlouva byla zadaná do systému. Jak může být smlouva od které jsem minulý týden odstoupila zadaná do systému? Nevím zda na ono odstoupení od smlouvy berou zřetel.
Předem děkuji za vyjádření.
Nováková


Produkt

Dodávka plynu a elektřiny


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a zrušení všech vztahů se společnosti Comfort Energy s.r.o.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2016 17:04, před 8 lety

Mnoho obcí již na svém území zakázalo podomní prodej, je tedy vhodné se informovat, zda zákaz takovéhoto prodeje neplatí také v místě pobytu spotřebitelky. Byl-li porušen zákaz podomního prodeje, je vhodné o tom informovat obecní úřad. Obchodník, který tento zákaz poruší, může být tímto úřadem za své jednání pokutován.

Pokud byl při při nabízení služeb užit nepravdivý údaj, jedná se o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele na úseku podnikání v energetických odvětvích provádí Energetický regulační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad.

Této problematice jsme se také věnovali v našem článku zveřejněném na webové adrese www.dtest.cz/clanek-2808/levnejsi-elektrina-a-plyn.

Pokud spotřebitelka odstoupila od smlouvy, je vhodné uchovat všechny dokumenty, které toto jednání spotřebitelky prokazují (např. dodejku, kopii odstoupení).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.10.2016 11:20, před 8 lety

Dobrý den, paní Nováková,

prosím o sdělení bližších identifikačních údajů, aby bylo možné Váš smluvní vztah dohledat v informačním systému dodavatele.

Děkuji za spolupráci.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Monika Schneiderová
CE

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.10.2016 13:32, před 8 lety


Dominika Nováková

Hodnocení: