Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 13.10.2016 byl u mě podomní prodejce, který tvrdil, že patří pod společnost RWE. A podíval se na platební kalendář vše si nafotil do tabletu. Řekl, že u RWE budu stále jen se mi sníží cena služeb. Podepsala jsem ceníky, souhlas a smlouvu v elektronické podobě. Následně jsem kontaktovala RWE, kde mi bylo řečeno, že snimi nemají nic společného a doporučili mi odstoupení od smlouvy s CE. Odstoupení jsem doporučené zaslala dne 17.10.2016 a následující den jsem byla SMS zprávou kontaktovana o převzetí. Dnes 24.10.2016 mi volal onen obchodní zástupce s tím, že jsem se mu měla ozvat jak jsem se rozhodla, tak jsem mu zdědila, že sem zaslala odstoupení od smlouvy a že jsem vše řešila s RWE. Následně mi přišla SMS zpráva od společnosti CE, o tom že moje smlouva byla zadaná do systému. Jak může být smlouva od které jsem minulý týden odstoupila zadaná do systému? Nevím zda na ono odstoupení od smlouvy berou zřetel.
Předem děkuji za vyjádření.
Nováková
Dodávka plynu a elektřiny
Odstoupení od smlouvy a zrušení všech vztahů se společnosti Comfort Energy s.r.o.
|
Tweet |
Mnoho obcí již na svém území zakázalo podomní prodej, je tedy vhodné se informovat, zda zákaz takovéhoto prodeje neplatí také v místě pobytu spotřebitelky. Byl-li porušen zákaz podomního prodeje, je vhodné o tom informovat obecní úřad. Obchodník, který tento zákaz poruší, může být tímto úřadem za své jednání pokutován.
Pokud byl při při nabízení služeb užit nepravdivý údaj, jedná se o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele na úseku podnikání v energetických odvětvích provádí Energetický regulační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad.
Této problematice jsme se také věnovali v našem článku zveřejněném na webové adrese www.dtest.cz/clanek-2808/levnejsi-elektrina-a-plyn.
Pokud spotřebitelka odstoupila od smlouvy, je vhodné uchovat všechny dokumenty, které toto jednání spotřebitelky prokazují (např. dodejku, kopii odstoupení).
Dobrý den, paní Nováková,
prosím o sdělení bližších identifikačních údajů, aby bylo možné Váš smluvní vztah dohledat v informačním systému dodavatele.
Děkuji za spolupráci.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Monika Schneiderová
CE
Hodnocení: