Společnost


Bouncer s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12885Reklamace čtyřkolky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2016, před 8 lety

Alena Hrabalová

Znění stížnosti

Před dvěma lety (10/2014) jsem objednala synovi (3 roky) el.čtyřkolku pod stromeček, již při skládání nepasovalo kolo, což nám tedy dodali nové s tím, že nemáme čtyřkolku vracet. Začali jsme ji používat od jara 2015 a asi po 7 nabití odešel spínač pojezdu, ten nám zaslali nový a tak se stalo ještě jednou, na jaře v roce 2016 jsme chtěli zase jít jezdit na čtyřkolce a začalo se protáčet jedno pojezdové kolo a znovu se pokazil spínač. Čtyřkolku jsme reklamovali v srpnu, jelikož jsme neměli čtyřkolku jak dopravit do Jemnice, je to daleko. Za měsíc nám čtyřkolku vrátili bez žádného avíza, vrátili ji neopravenou a bez sedačky s odůvodněním, že to pokazil syn častým přepínáním, což je úplně směšné. Výrobek byl již od počátku nekvalitní a poruchový, teď nemám ani peníze a ani čtyřkolku, na které by se dalo jezdit. Na firmu se nadá dovolat, komunikace jen emailem a ten pořád mění. Na ČOI mi řekli, že to nespadá do jejich kompetence. Jedině se soudit. Alena Hrabalová


Produkt

Elektrická čtyřkolka quad ATV 12V, 2x náhon


Požadované řešení

Vrátit peníze za poškozené zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2016 17:34, před 8 lety

Převzal-li prodávající věc k reklamaci, ručí za škodu způsobenou na věci během reklamace dle § 2944 občanského zákoníku. Ze zákona odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při skladování věci. Prodávající by se této odpovědnosti zbavil jedině v případě, jestliže by prokázal, že by ke škodě došlo i jinak.

K prokázání stavu zboží v době jeho předání k reklamaci slouží potvrzení vydané prodávajícím (reklamační protokol). V případě, že se poškození projeví až během reklamace, musí prodávající přesvědčivě prokázat, že toto poškození nevzniklo během reklamace, ale že již existovalo v době předání. Další informace k tomuto tématu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci.

Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Žádost o náhradu škody doporučujeme zaslat společnosti písemně z důvodu průkaznosti v případě soudního sporu.

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Pokud prodávající nebude znalecký posudek akceptovat, bude se muset spotřebitelka domáhat svého práva soudní cestou. Znalecký posudek by pak při soudním řízení posloužil jako důkazní prostředek.

Spotřebitelka má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz). Působnost České obchodní inspekce řešit daný typ sporu je dána dle § 20e písm. d) zákona o ochraně spotřebitele (něco jiného by bylo, kdyby bylo zboží zakoupeno na IČ a jednalo by se spor mezi dvěma podnikateli, v takovém případě by Česká obchodní inspekce dle výše uvedeného spor řešit nemohla).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2017 05:53, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.