Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#12889Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2016, před 8 lety

Romana Jarolímová

Znění stížnosti

V červenci jsem reklamovala telefon Samsung Galaxy Core prime, protože nešel nabíjet. Po cca 14 dnech mi byla zaslána sms, že reklamace byla vyřízena. Ovšem k mému údivu mi na pobočce bylo sděleno, že reklamace je neuznána z důvodu oxidace. Čestně mohu prohlásit, že telefon s vodou do styku nepřišel. Na nesouhlas s reklamací mi bylo řečeno, že toto si musím vyřídit s firmou Britex. Když jsem řekla, aby byl telefon reklamován znovu mi bylo řečeno, že mi firma Britex naúčtuje dopravné, protože to tam firma Vodafone zašle.


Produkt

Samsung Galaxy Core prime


Požadované řešení

oprava telefonu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2016 16:49, před 8 lety

Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající, nikoliv třetí osoba (servis) určená prodávajícím k vyřizování reklamací. Uplatnila-li spotřebitelka právo z vadného plnění, nemůže prodávající žádat žádné poplatky (např. nahrazení poštovného). Takové jednání by bylo považováno za omezování práva z vadného plnění, ke kterému se dle § 2173 občanského zákoníku nepřihlíží. Trvá-li prodávající na svém stanovisku, má možnost ihned rozhodnout o reklamaci jako o neoprávněné (toto rozhodnutí však musí být zdůvodněno).

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musela v by případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.10.2016 17:44, před 8 lety

Dobrý den, paní Jarolímová,

je mi líto, že s vyřízením reklamace nesouhlasíte.

Prosím napište nám ještě přes http://tam.je/formular a v textu dotazu uveďte IMEI reklamovaného telefonu nebo číslo opravenky. Postup kolegů z prodejny prověříme a vyjádření vám pošleme e-mailem.

S pozdravem

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.10.2016 17:08, před 8 lety


Romana Jarolímová

Dobrý den, číslo opravenky je 3429329. Děkuji. R.Jarolímová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.10.2016 14:14, před 8 lety

Dobrý den, paní Jarolímová,

prostřednictvím této stránky nemůžeme s ohledem na ochranu zákaznických údajů řešit konkrétní požadavky, proto prosím využijte kontaktní formulář na našich stránkách na http://tam.je/formular. Děkujeme.

S pozdravem

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.10.2016 12:39, před 8 lety


Romana Jarolímová

Dobrý den paní Bakerová, prostřednictvím této stránky můžeme řešit cokoliv, protože já nemám co skrývat. Telefon byl reklamován v záruční lhůtě a byl zakoupen u společnosti Vodafone, takže nevím proč bych měla si svoji neuznanou reklamaci řešit s firmou Britex. Budu moc ráda, pokud telefon, který je stále v záruce opravíte.Děkuji. R.Jarolímová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.10.2016 10:25, před 8 lety

Hezký den, paní Jarolímová,

jak už vás kolegyně Martina informovala, konkrétní záležitosti na stránkách třetí strany, které s Vodafonem nemají nic společného, řešit nemůžeme. Máte-li zájem o naši pomoc, určitě se na nás můžete obrátit přes odkaz, který už kolegyně uvedla.

Přeji pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.10.2016 12:55, před 8 lety


Romana Jarolímová

Dobrý den pane Ullmann, mohla bych se prosím zeptat. co mám já společného s firmou Britex. Z jakého důvodu jste mě odkázali na jinou firmu, než u které jsem telefon zakoupila. Děkuji.
Formulář byl odeslán.
Přeji příjemný den.
R.Jarolímová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.10.2016 14:34, před 8 lety

Dobré odpoledne, paní Jarolímová,

reklamaci samozřejmě řešíte vždy s prodejcem, což jsme my. Na autorizovaný servis se obrátit můžete, a to např. pro podrobnější informace nebo tam můžete reklamaci uplatnit také přímo.

Neznám ale tuto situaci, a proto se k tomu víc vyjádřit nemůžu. Děkuji vám za využití našeho kontaktního formuláře, kolegové vše prověří a odpovědí vám.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2016 08:15, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.11.2016 09:49, před 8 lety


Romana Jarolímová

Dobrý den, společnost Vodafone se mnou nechtěla přes tyto stránky vůbec nic řešit, takže jsem musela na jejich stránky, nicméně mou reklamaci neuznala a případ uzavřela s tím, že servisní středisko Britex má pravdu. Nevím, jak dál.Děkuji.R.Jarolímová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2016 10:00, před 8 lety

Jak již bylo uvedeno výše, uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musela v by případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2017 08:34, před 8 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.