Společnost


Gregor Tomáš

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1289Neoprávněné zadržování peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 11 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2013, před 11 lety

Václav Malý

Znění stížnosti

V červenci 2013 jsem od této společnosti zakoupil produkt Chromecast. Společnost ani po dvou měsících produkt nedodala a proto jsem uvedl storno objednávky. Následně již více jak měsíc společnost odmítá vydat zpět peníze a to ani po několika telefonních hovorech s panem Tomášem Gregorem. Vše mám zdokumentováno přes Google službu kdy jsem volal, atd. Poslal jsem také několik emailů. Nereagují a pouze slibují, že peníze pošlou za týden, za týden za týden.


Produkt

Google Chromecast HDMI Media Player


Požadované řešení

Co nejdříve navrácení částky, kterou jsem za Chromecast zaplatil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2013 16:48, před 11 lety

Smlouva je uzavřena také prostředky komunikace na dálku (např. koupě zboží přes internet).
Pokud dlužník (prodejce) neplní řádně a včas, tak je v prodlení.
Jestliže nesplní dluh (dodání produktu), ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu věřitelem (spotřebitelem), tak má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit dle § 517 odst.1 občanského zákoníku.
Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a strany jsou povinny vydat si vzájemná plnění.
Tedy spotřebitel většinou zboží a prodejce právě peněžitou částku.
Jde-li o prodlení s plněním peněžitého dluhu, má věřitel (spotřebitel) právo požadovat od dlužníka vedle plnění úroky z prodlení dle § 517 odst.2 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2014 12:35, před 10 lety

Subjekt Gregor Tomáš se rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.