Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V červenci 2013 jsem od této společnosti zakoupil produkt Chromecast. Společnost ani po dvou měsících produkt nedodala a proto jsem uvedl storno objednávky. Následně již více jak měsíc společnost odmítá vydat zpět peníze a to ani po několika telefonních hovorech s panem Tomášem Gregorem. Vše mám zdokumentováno přes Google službu kdy jsem volal, atd. Poslal jsem také několik emailů. Nereagují a pouze slibují, že peníze pošlou za týden, za týden za týden.
Google Chromecast HDMI Media Player
Co nejdříve navrácení částky, kterou jsem za Chromecast zaplatil.
|
Tweet |
Smlouva je uzavřena také prostředky komunikace na dálku (např. koupě zboží přes internet).
Pokud dlužník (prodejce) neplní řádně a včas, tak je v prodlení.
Jestliže nesplní dluh (dodání produktu), ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu věřitelem (spotřebitelem), tak má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit dle § 517 odst.1 občanského zákoníku.
Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a strany jsou povinny vydat si vzájemná plnění.
Tedy spotřebitel většinou zboží a prodejce právě peněžitou částku.
Jde-li o prodlení s plněním peněžitého dluhu, má věřitel (spotřebitel) právo požadovat od dlužníka vedle plnění úroky z prodlení dle § 517 odst.2 občanského zákoníku.
Subjekt Gregor Tomáš se rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.