Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
mám u Vaší společnosti problém zrušit mé služby. Důvodem zrušení je koupě domu, a tedy stěhování na jinou adresu ve stejném městě. Snažím se o to už někdy od poloviny měsíce září, nejprve po mě něco chcete e-mailem oskenované (cca 3 věci), když je pošlu, týden trvá zpracování a pak zavoláte telefonicky, že potřebujete ještě další cca 2 věci, o kterých se předtím nikdo nezmínil. Když je dodám, opět trvá vyřízení několik dnů. Následně mi od Vás přijde e-mail, že se tím budete zabývat a zašlete mi vyúčtování a teď po páté hodině mi dorazí e-mail, že jsem neuhradila měsíční zálohu. Ano, to je jasné, že jsem ji neuhradila, když se snažím od cca 19.09.2016 smlouvu zrušit a od 01.10.2016 již na odběrném místě nebydlím, služby nevyužívám, platím je jinde, proč bych je tedy také platila ještě u Vás? Co je to za nesmysl? V původních e-mailech jsem psala, že jsem se službami Bohemia Energy byla spokojená a budu je chtít i v novém domě, kde by se to vyplatilo více i vám, ale to už neplatí, ba naopak se postarám o negativní recenzi v dalekém okolí, protože tohle mě dokáže opravdu namíchnout, jsem těhotná a neměla bych se stresovat. Člověk aby se bál změnit adresu s takovými dodavateli.
- především začít se zákazníkům věnovat, pokud máte málo zaměstnanců, tak dělat něco i s tím
- zrušení nesmyslného požadovaného splacení zálohy, zaslání vyúčtování
- zaslání protokol o ukončení smlouvy s Vaší společností
|
Tweet |
Pokud je smlouva uzavřena na dobu neurčitou, spotřebiteli je v obchodních podmínkách dáno právo smlouvu vypovědět. Jelikož se jedná o realizaci práva, nelze s jeho výkonem spojit požadavek na úhradu pokuty. V takovém případě by připadala do úvahu úhrada skutečných nákladů spojených s odpojením.
Doporučujeme spotřebitelce nahlédnout do obchodních podmínek, které bývají obvykle uvedené na webových stránkách dodavatele energie. Obchodní podmínky obsahují zejména následující důležitá ujednání: výpovědní lhůtu a způsob ukončení smluvního vztahu.
Nebude-li stížnost ze strany společnosti řešena, má spotřebitelka možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory o určení, zda právní vztah mezi zákazníkem a společností trvá nebo zanikl, a kdy se tak stalo (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Dobrý den, paní Černá,
dovolte mi reagovat na Váš uvedený požadavek ve věci stěhování a ukončení sjednaného smluvního vztahu.
Dne 14.9.2016 nám byl doručený e-mail, kde dodavatele informujete o stěhování a záměru ukončit smluvní vztah. Kolegové Vás obratem dne 14.9.2016 informovali o dalším postupu a případných dokladech, které je zapotřebí doručit dodavateli.
Dne 29.9.2016 evidujeme doručenou žádost o ukončení sjednané Smlouvy a zároveň doklad o prodeji nemovitosti. Na základě doručeného požadavku byl smluvní vztah ukončený k nejbližšímu možnému termínu, tj. 19.10.2016 s ohledem na lhůty stanovené provozovatelem distribuční soustavy. Další podklady - předávací protokol - byl vyžadován s hlediskem na přesné vyúčtování stavů měřidla v rámci konečného vyúčtování spotřeby.
Do řádného termínu ukončení sjednané Smlouvy je nutné dodavateli hradit zálohové platby, poslední zálohová platba byla vyžadována za období 10/2016 -> tato zálohová platba nebyla uhrazena do termínu data splatnosti a mohla být ze strany dodavatele upomínána. V současné chvíli není na Vašem zákaznickém účtu vystavena jiná než první bezplatná upomínka.
Aby bylo možné ze strany dodavatele zajistit požadovaný termín ukončení, je nutné změnu/stěhování ohlásit nejméně 30 dní před požadovaným termínem ukončení Smlouvy.
Všeobecné obchodní podmínky dodavatele:
K. Ukončení Smlouvy
Odst. 10. Smlouva může být ukončena kdykoli písemnou dohodou Účastníků Smlouvy, a to zejména v případech, kdy Zákazník ukončuje odběr Komodit/y v místě spotřeby z důvodu trvalého ukončení odběru. V takovém případě je Zákazník povinen oznámit Dodavateli písemně požadavek na trvalé ukončení odběru Komodit/y v odběrném místě, s uvedením důvodu a požadovaným dnem trvalého ukončení odběru, a to nejméně 30 dnů před tímto dnem. Dodavatel zajistí ukončení smlouvy o distribuci uzavřené s příslušným PDF pro zajištění dodávky Komodit/y do předmětného odběrného místa v nejbližší možnou dobu dle podmínek příslušného PDS.
V případě dalších dotazů mě neváhejte znovu kontaktovat.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Monika Schneiderová
BEE
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Společnost Bohemia Energy již vše ochotně vyřídila. Děkuji.
Dobrý den, paní Černá,
děkuji za zpětnou vazbu, v případě dalších požadavků nás neváhejte kdykoliv kontaktovat, rádi Vám pomůžeme.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Monika Schneiderová
BEE
Hodnocení: