Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobry vecer,dnes jiz po treti v Penny market Dubina Sever Pardubice se mi stalo ze mi neodebrali lahve z technickych pricin. Dnes jsem vsak zistil ze hlavny duvod neni pokazeny stroj. Duvod je ze nema kdo ty lahve odebirat a tridit do prepravek.jsem pivar proto mne stve kdyz musim z lahvema do 50m vzdalelene Hypernovy tym padem i vyhazet nakup v kosiku zakoupeny v Penny marketu.Dalsim Vasim problemem je nedostatek vyberu cigaret.Budu rad kdyz provedete kontrolu uvedeny provozovny. Dekuji Bednar Marek
Castejsi kontrola pracovniku omezit frontz na kassach,a nedat prilezitost konkorenci vedle ,,Hypernova Albert
|
Tweet |
Dle ustanovení § 9 zákona o obalech platí, že osoba, která uvádí na trh nebo do oběhu výrobky ve vratných zálohovaných obalech, je povinna vykupovat tyto vratné zálohované obaly bez omezení množství a bez vázání tohoto výkupu na nákup zboží. Dále je tato osoba povinna zajistit, aby tyto vratné zálohované obaly byly v provozovně vykupovány po celou provozní dobu. Poslední věta platí ve vztahu ke spotřebiteli.
Pokud by provozovna neumožňovala odkup, lze podat podnět České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení § 18 zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.