Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#12893Opakovaná stížnost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2016, před 8 lety

Marek Bednar

Znění stížnosti

Dobry vecer,dnes jiz po treti v Penny market Dubina Sever Pardubice se mi stalo ze mi neodebrali lahve z technickych pricin. Dnes jsem vsak zistil ze hlavny duvod neni pokazeny stroj. Duvod je ze nema kdo ty lahve odebirat a tridit do prepravek.jsem pivar proto mne stve kdyz musim z lahvema do 50m vzdalelene Hypernovy tym padem i vyhazet nakup v kosiku zakoupeny v Penny marketu.Dalsim Vasim problemem je nedostatek vyberu cigaret.Budu rad kdyz provedete kontrolu uvedeny provozovny. Dekuji Bednar Marek


Požadované řešení

Castejsi kontrola pracovniku omezit frontz na kassach,a nedat prilezitost konkorenci vedle ,,Hypernova Albert


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2016 09:09, před 8 lety

Dle ustanovení § 9 zákona o obalech platí, že osoba, která uvádí na trh nebo do oběhu výrobky ve vratných zálohovaných obalech, je povinna vykupovat tyto vratné zálohované obaly bez omezení množství a bez vázání tohoto výkupu na nákup zboží. Dále je tato osoba povinna zajistit, aby tyto vratné zálohované obaly byly v provozovně vykupovány po celou provozní dobu. Poslední věta platí ve vztahu ke spotřebiteli.

Pokud by provozovna neumožňovala odkup, lze podat podnět České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení § 18 zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2017 19:03, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.