Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#12897Reklamace uznána, ale neopravena

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2016, před 8 lety

Petr Volf

Znění stížnosti

dobrý den,
Byl jsem reklamovat NTB v CZC Praha-Háje konkrétně nefunkční baterii, která po roce a čtvrt kompletně odešla během týdne. Firma si vzala ntb s baterii na odborné posouzení. po týdnu se ntb vrátil s tím ,že byla reklamce uznána. Došlo k nějakým opravám - údajně základní deska a konektor napájení. Nicméně vada baterie zůstala a nelze ji nabít. Po dohadování s prodejcem o tom, že reklamaci uznali, ale závada trvá my přepsali záznam o vrácení zboží z reklamce.. Do vyjádření technika bylo dopsáno, že je baterie po své životnosti, reklamce se na ní nevztahuje a je nutná její výměna. Nikde ani zmínka o tom co je na baterii vadné, jestli to není vada z výroby. Baterie podle testů, které notebook obsahuje je opotřebovaná z 25 procent, ale na tech 75 procent se prostě nenabije, pouze na 1 procento a Win hlásí nepřipojenou baterii. Test na ntb hlásí baterii bez vady.
Na zakoupené zboží je podle prodejce záruka 3roky Next bussines day, nikde na stránkách bohužel neuvádí jaká je životnost baterie. Podle následného vyjádření CZC je životnost baterie 6 měsíců.
Je toto možné? NTB jsme zakoupily právě pro jeho prodlouženou záruku. Bohužel nás nenapadlo, že 3 roky záruky je jen na NTB a budem kupovat až šest baterii po 4500kč, aby NTB tak dlouho vydržel.


Produkt

Dell Latitude 3340


Požadované řešení

oprava


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2016 12:06, před 8 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti stěžovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.10.2016 11:41, před 8 lety

Dobrý den pane Volf.

Je nám líto, ale spotřebovanou baterii nelze řešit v rámci záruky. Jedná se o běžné opotřebení na které se záruka nevztahuje. Výrobce udává životnost po kterou garantuje funkčnost baterie 6 měsíců.

Děkuji za pochopení.

Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.11.2016 09:24, před 8 lety


Petr Volf

Dobrý den,


Já s Vámi neřeším spotřebovanou, ale vadnou baterii. Na vady je záruka 24 měsíců.
Životnost může být kratší a nebo i delší nežli záruka na vady.
Vadu jste sami uznali, při uznání reklamace.

Popis závady z protokolu o reklamci ze dne 26.9.2016 : U NTB nefunguje baterie, nejde nabít.
s tímto byl NTB odeslán na odborné posouzení.

30.9.2016 byla reklamace vyřízena se závěrem: uznáno
vyjádření technika: výměna MB, DC-IN
o baterii po Vámi udané životnosti ani zmínka. Očekával jsem tedy funkční NTB bez vady. Bohužel stejná vada jako při podání reklamace.
Po telefonátu a emailu, jste mi vysvětlily, že převzetím balíčku od české pošty je reklamace z Vaší strany uzavřena. Následně jste přepsali reklamační protokol ve Váš prospěch a odvolali jste se na životnost. Ani po urgencích jste nedokázali dodat protokol o opravě z autorizovaného servisu.

Prosím o vyřízení reklamace dle Vašeho reklamačního řádu - opravu


Petr Volf

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2016 11:57, před 8 lety

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží, v době 24 měsíců od převzetí. Dle § 2167 písm. d) občanského zákoníku se výše uvedené nepoužije, pokud to vyplývá z povahy věci (například nelze uplatnit u rychle se kazícího zboží). Pokud je tedy životnost výrobku kratší než 24 měsíců, není možné po prodávajícím žádat nápravu.

Prodávající by měl ale při zamítnutí reklamace důvod zamítnutí řádně objasnit (i na baterie je možné uplatnit práva z vadného plnění po dobu 24 měsíců, není však možné po prodávajícím žádat nápravu, tam kde to povaha výrobku neumožňuje). Délka životnosti dané baterie by byla při soudním sporu předmětem dokazování (prostřednictvím např. znaleckého posudku).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.11.2016 14:53, před 8 lety

Dobrý den pane Volf.

Je nám líto, ale stanovisko k reklamaci je konečné. Na opotřebení baterie nelze uznat záruka.

Děkuji za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2016 00:34, před 8 lety

Spotřebitel má možnost se k případu ještě vyjádřit, případně jej uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.12.2016 18:24, před 8 lety


Petr Volf

Dobrý den,

Podle reklamačního protokolu společnosti CZC.CZ se o záruční opravě rozhoduje posouzením v odborném servisu.
Podle protokolu zaslaném společností CZC.CZ byla reklamce uznána a provedeny opravy NTB.
Až po vyřízení reklamce, kdy závada po reklamaci zůstala prodejce neuznává
reklamaci.
Ani po několika žádostech společnost CZC.CZ neposkytla kopii odborného posouzení či protokolu z opravy.

Podle mě tímto chováním porušila svůj reklamační řád.

Petr Volf

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2016 21:09, před 8 lety

Prodávající má povinnost se během reklamace vypořádat s vytýkanou vadou. Byla-li provedena oprava jiné vady než namítané, nezbavuje to prodávajícího povinnosti se vypořádat s vytýkanou vadou (zdůvodnit, proč vytýkaná vada nebyla opravena). Přetrvává-li vytýkaná vada i po vyřízení reklamace a společnost se s touto vadou během reklamace nevypořádala, nebyla reklamace vyřízena řádně a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit, neboť o vyřízení této vady společnost spotřebitele neinformovala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2017 08:35, před 8 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.