Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, mám trabl s internetovou zakázkou a jsem nucen volat na placenou linku 840116529, kde nemohu použít své volné minuty.
M. Halenský
Mít možnost volat na normální číslo.
|
Tweet |
Podle § 3a zákona o ochraně spotřebitele nesmí podnikatel, který v souvislosti s uzavřenou smlouvou používá pro komunikaci se spotřebitelem veřejnou komunikační službu, používat takovou službu, jejíž využití by pro spotřebitele znamenalo účtování vyšších cen, než je běžná cena hovoru.
Pokud podnikatel tento zákaz poruší, hrozí mu pokuta za správní delikt až do výše 1 000 000,- Kč. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že byl spáchán správní delikt, má možnost obrátit se s podnětem na Českou obchodní inspekci. Více o podání podnětu na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den, pane Halenský,
reaguji na Váš podnět týkající se komunikace s naším zákaznickým centrem.
Naše zákaznická linka pro Českou republiku je tzv. bílou linkou. Volání na tuto linku je zpoplatněno standardním způsobem dle tarifu každého jednotlivého operátora, tzn., že Vám nemohu sdělit přesnou částku účtovanou za minutu hovoru, neboť se tyto mohou vzájemně lišit. Je však pravdou, že volání na tuto linku zpravidla nebývá účtováno z tzv. volných minut, jak zmiňujete. Na tuto skutečnost upozorňujeme rovněž na našich internetových stránkách.
Pro komunikaci s naší společností však můžete využít dalších forem komunikace - emailovou schránku obchod@okay.cz, kde rádi Vaše dotazy zodpovíme, nebo facebookové stránky naší společnosti. Telefonická komunikace je možná také přímo s centrálou naší společnosti, odkud můžete být přepojen opět na zákaznickou linku. S Vašimi dotazy Vám rovněž ochotně pomohou kolegové na našich kamenných prodejnách, s nimiž se můžete spojit jak prostřednictvím pevné linky, tak mobilního telefonu. Veškeré jmenované kontakty pak najdete na našich webových stránkách.
Věřím, že mnou sdělené informace pro Vás budou nápomocné a budete nadále využívat našich služeb. Těšíme se na další spolupráci s Vámi.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie Fendrichová
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.