Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#12899Nefunkční 3G zona

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2016, před 8 lety

Jakub Havlíček

Znění stížnosti

Dobrý den,

na začátek několik základních informací. U společnosti vodafone jsem od počátku (cca 15let). Faktury včas platím a mám čtyři čísla, dvě tarifní, jedno kreditní a jedno prémiové.

Můj problém vypadá s počátku velmi banálně a spočívá v tom, že doma nemám signál. Před několika lety jsem si koupil 3G zónu. Ta sice občas vypadávala ale nic zásadního. Před pár měsíci dosloužila. Od vodafonu jsem zakoupil novou 3G zónu. Jenže.

Nová 3G zóna nefungovala, volal jsem na vodafon a začal neskutečný cirkus. Různé přepojování kabelů, resetování všeho možného, přepojování na různé úrovně datových podpor. Znovu přepojování, časově přesně vymezené resetování apod. Datová podpora stále hlásila, že 3G zónu vidí online, ale já byl dál bez signálu. Nakonec mi bylo řečeno, že to asi bude skutečně problém v 3G zóně a že jí mám odnést na prodejnu.

V Liberci máme dvě prodejny. Jednu v Nise a druhou v centru města. Do Nisy mám poměrně snadný přístup, do centra je to pro mě dost komplikované. Operátor mi řekl, ať zónu odnesu do Nisy, a že mi tam hned půjčí nějakou 3G zónu, abych měl signál, než opravu vyřeší. Šel jsem tedy do Nisy, tam mě ale slušně poslali do prodejny v centru, že tam mi pomůžou. Tak jsem si komplikovaně zařídil, abych se dostal do centra. Jaké bylo moje překvapení, když jsem se dozvěděl, že mi ani tam nepomůžou o nic víc než v Nise. Dal jsem tedy 3g zónu k reklamaci v centru. Na prodejně jsem byl totiž ubezpečen, že moje záležitost bude přednostně, expresně vyřešena. Čekal jsem měsíc.

Po měsíci se mi vrátila 3g zóna. S tím, že je opravená. Ale má překvapení tím nekončí, a to ani zdaleka. Po zapojení do sítě, zóna nefungovala. Opět jsem volal na vodafon a opět začal šílený cirkus. Přepojování, resetování, nastavování atd. atd. atd.

Tady bych rád upozornil, že nemám doma signál. Tudíž se mi nedá dovolat a já pokaždé musel běhat asi 250 metrů od baráku, abych se komukoliv vůbec dovolal. Samozřejmě jsem vodafonu řekl, ať mi volají v době, kdy jsem v práci, tudíž na signálu. Řekl jsem to několikrát opakovaně, jasně a srozumitelně i s přesným časem, kdy mají volat. Volali večer, když jsem byl doma.

Pokračuji, takže jsem opět začal s přepojováním, resetováním, zkoušením u sousedů apod. Celou dobu se snažím trpělivě vysvětlovat, že asi bude něco s 3G zónou, když to předtím šlo a teď ne. Na konec technici vodafonu dojdou k závěru, že chyba je ve wifi přijímači a že musím kontaktovat O2. Zeptal jsem se, co po nich teda mám chtít, technik mi řekl, že vlastně neví. To už rozhněvalo i mojí klidnou povahu a řekl jsem, že od vodafonu odcházím, ať mi zavolá operátor, abych mohl zrušit všechna čísla. Nezavolal.

Pořád jsem o tom přemýšlel a nakonec zavolal IT technika. Dvě hodiny zkoumal různá nastavení v mém počítači. Vše bylo správně nastaveno. Kde tedy byla chyba? Další překvapení. Zjistil, že mi při reklamaci vyměnili 3g zóny. Sériové číslo je rozdílné než to na krabičce. Nevěřil jsem vlastním očím.

Volám znovu na vodafon, sice naštvaný ale zároveň rád, že je problém vyřešený, zónu aktivují a já budu zase „online“. Jenže, k mému dalšímu překvapení jsem se nedočkal aktivace 3G zóny, ale informace, že musím znovu zajít na prodejnu.

Nebudete věřit velikosti mé trpělivosti, ale já tam zašel. Situaci jim vysvětlil. Pán se mi moc omlouval a sliboval, jak rychle se to vyřeší. Ať jdu s klidem domů, zónu prý zapojí a do 24 hodin se nainstaluje. Než jsem došel domů, přišla mě sms, že problém bude vyřešen do 5 dnů.

Po pěti dnech přišla další sms, že vyřízení bude trvat další měsíc.

Tady můj příběh končí. Momentálně čekám na 24 listopadu, což je termín vyřízení.

Vzhledem k tomu, že celou dobu byla chyba na straně vodafonu (nejdříve mi pošlete nefunkční 3G zónu, potom úplně jinou), se chci zeptat. Děláte si ze mě legraci? Pokud nestojíte o věrné a velmi trpělivé zákazníky, nemůžete to říct na rovinu? Pracuji v menežmentu nadnárodní firmy, takové chování a přístup k zákazníkovi opravdu nedokážu pochopit.

Na závěr bych asi měl napsat pár velmi peprných nadávek na adresu vodafonu, ale obávám se, že už nemám slov.

Jakub Havlíček


Produkt

3g zóna


Požadované řešení

aktivace 3g zóny, případně okamžité zaslání nové (funkční).
Vodafon by mi měl poslat nějaké mobily s operačním systémem android, abych se mohl v případě nouze mohl připojit přes wifi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2016 00:27, před 8 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné (lze-li tedy vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady). Není-li to možné, může spotřebitel odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.

Pokud prodávající dodal vadnou věc, jedná se o porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího. Kdo porušil svou smluvní povinnost, je povinen nahradit druhé straně škodu. Pokud spotřebiteli vznikla v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat její náhradu škody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.10.2016 10:23, před 8 lety

Hezký den, pane Havlíčku,

omlouvám se vám za potíže, které při používání Vlastní 3G zóny nastaly. Abychom se mohli na tuto situaci podívat konkrétně, napište nám prosím do Centra péče přes https://dotazy.vodafone.cz/app/ask_form/source/forum.

Zároveň pro vás mám ještě tip, a to s ohledem na to, že internet přes Wi-Fi doma máte. Nedávno jsme spustili možnost volání přes Wi-Fi, což vám také může pomoci. Jestli máte telefon s Androidem, můžete pro volání využít naši aplikaci, není potřeba, aby telefon funkci přímo podporoval. Všechny informace najdete na https://www.vodafone.cz/wifivolani.

Přeji vám pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.10.2016 13:08, před 8 lety


Jakub Havlíček

Dobrý den,

děkuji za reakci.
Na vámi uvedenou adresu napíšu.
Za váš tip děkuji, ale když si přečtete, co jsem psal v kolnoce "požadovaná řešení" zjistíte, že mobil s androdiem nevlastním.

PS: stále nemám signál.

S pozdravem

Jakub Havlíček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2017 08:36, před 8 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.