Společnost


Česká spořitelna, a.s.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1290Chybně sdělované informace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 3 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2013, před 11 lety

Tomáš Hořínek

Znění stížnosti

Dobrý den, po dohodě s Vaší infolinkou posílám zaslané informace v elektronickém bankovnictví.
V souvislosti se změnou VOP banky k 1.1.2014 mi byla nabídnuta možnost vypovědět smlouvu s okamžitou účinností avšak na infolince mi byla sdělena informace o nutnosti uhradit sankci ve výši 10000Kč za předčasné splacení hypotéky, kterou mám - takové mám 2 u jedné banky - takže celková částka je až 20000 Kč.

Tento postup mi přijde v rozporu se zákonem.


Produkt

Hypoteční úvěr, ideální hypotéka


Požadované řešení

odstoupení od smlouvy bez sankcí a refinancování u jiné banky - je na to nárok?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2013 16:12, před 11 lety

Dle § 2 zákona o spotřebitelském úvěru není hypotéka spotřebitelským úvěrem. Z toho důvodu se možnosti jejího ukončení řídí především smlouvou, případně obchodními podmínkami. V případě jednostranné změny smlouvy nebo obchodních podmínek je obvyklé, že má zákazník možnost smlouvu bez sankce vypovědět nebo se změnou nesouhlasit a jeho smlouva s bankou se bude řídit původně sjednanými podmínkami.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2014 12:56, před 10 lety

Společnost se nerozhodla pro řešení stížností využít službu VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že se mimosoudní řešení sporů zakládá na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Spotřebitel má možnost řešit stížnost v rámci interního systému společnosti - přes ombudsmana či podaním elektronické či telefonické stížnosti, případně se svých práv domáhat soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.